Kaivattuni ei taida määkiä. ”Mä” olisi luontevampaa eteläisessä Suomessa.Mää mitää meinaa.
Onko hanisi se Jani vai joku muu?Hani mitä sinä meinaat
Ei ole Jani. A:lla alkava mies.Onko hanisi se Jani vai joku muu?
Sinulla on tietoa, jota minulla ei ole. Luotan tästä lähtien tietämykseesi.Huoh, tiedän että vielä kohdataan. Sitä odotellessa.
Mikä? Oikosulkuun menevä olemus?Sinua siis yhä kaipaan ja rakastan promoessenssi.
Kun antaa ajan kulua niin ei tarvi luopua. Toki sitten varmaan on jo muuten myöhäistä.Enkä kyllä usko, että oikeasti luopuisitkaan.
Älä sinä nyt vaivu epätoivoon, kun minä sieltä aamulla nousin. Mulla on luottavainen mieli, että asiat järjestyvät tavalla tai toisella.Kun antaa ajan kulua niin ei tarvi luopua. Toki sitten varmaan on jo muuten myöhäistä.
Mää en oo kyllä muualla asunu kun tiällä piäkaapunkiseudulla. Oli nyt vain tollainen buugi. Sorit siitä.Kaivattuni ei taida määkiä. ”Mä” olisi luontevampaa eteläisessä Suomessa.
En tekisi mitään sellaista kaivatulleni, luulen, että hän näkee sen irl käyttäytymisestä, että niin en käyttäydy ainakaan tahallani.Aloin mietiskelemään mitä pelkään, niin ainakin sellaista että hän kysyis jotain johon en ahdistuksissani kykenis vastaamaan tai lyttäis mut maanrakoon eikä ois tippaakaan koskaan ollut kiinnostunut.
No mihtee siä siällä asustellot? Miäki siält päitse alkujansa, tiällä pihtee fedut pilhoa, kasata ja lämmihtää etteip ala hykerryhtää. Vaikka kaupunnilainehan se miäkin oon.Mää en oo kyllä muualla asunu kun tiällä piäkaapunkiseudulla. Oli nyt vain tollainen buugi. Sorit siitä.
En mä luopuis jonnekin sä vetoot hyvällä tavalla, ehkä se on sydämmeen.Enkä kyllä usko, että oikeasti luopuisitkaan.
No ei kannata odottaa jos siltä tuntuu. Tai, että pelottaisin ja jotenkin oisit tullut sellaisiin ajatuksiin. En mä sun elämääsi väkisin tunkeudu.Sinäkö toistelit ajatusta, että sinua ei kannata odottaa? Tuntuu ristiriitaiselta illan muihin viesteihin nähden, joten en tiedä, mistä päin tuulee.
Ota puheeksi. Olen avoin kanssasi keskustelulle.Hetken saa ilman, että luopuu mistään paitsi ehkä periaatteestaan hetkeksi. Juttelua ja asioiden selvittämistä ei kiellä käsittääkseni kukaan.