vierailija
Mikä siinäKaivatusta. Tykkään hänestä yhä vaikka käytöksrnsä rikkoi minut.
Mikä siinäKaivatusta. Tykkään hänestä yhä vaikka käytöksrnsä rikkoi minut.
Voi murunen, kyllä ne asiat järjestyy. Hurjasti haleja sinne ja kauniita unia.Kaivatusta. Tykkään hänestä yhä vaikka käytöksrnsä rikkoi minut.
Miksi ottaisin kun tuo on asenteesi; kiinnostaa kuin kilo paskaa. Halun pitäisi olla molemminpuolinen.En tule ikinä ottamaan yhteyttä. Jos joskus jotakin haluat, se on sinun tehtäväsi.
Kaihdan tylyjä sanamuotoja, mutta sen taidon osaat, kun haluat. Sinua saa vaivata muut ihmiset, mutta ei sitä ilkeästi tarvitse sanoa.Juuri nyt vaivaa muut ihmiset kuin sinä. Olen pahoillani. Älä odota minua. Elä elämääsi.
Kuka on kieltänyt?Yksi vahingollisimmista väitteistä on se, että se mistä puhee lisääntyisi. Peritaate, joka johtaa siihen ettei kukaan saisi jakaa enää kipeitä, satuttavia tai raskaita kokemuksia vaan jokainen joutuisi kantamaan ne yksin.
Puli, puli, jäkäti jää....Kaihdan tylyjä sanamuotoja, mutta sen taidon osaat, kun haluat. Sinua saa vaivata muut ihmiset, mutta ei sitä ilkeästi tarvitse sanoa.
Hienosti argumentoitu.Puli, puli, jäkäti jää....
Asenteeni on juuri tahtosi mukainen. Eli kuten sanoit, pysyn kaukana.Miksi ottaisin kun tuo on asenteesi; kiinnostaa kuin kilo paskaa. Halun pitäisi olla molemminpuolinen.
Sinua.Mitä mietit
Olet paljon minua taitavampi, en ole vaivasi arvoinen.Kaihdan tylyjä sanamuotoja, mutta sen taidon osaat, kun haluat. Sinua saa vaivata muut ihmiset, mutta ei sitä ilkeästi tarvitse sanoa.
Sovitaanko, että kettuilun aika on ohi?Olet paljon minua taitavampi, en ole vaivasi arvoinen.
ÄlytöntäEn tule ikinä ottamaan yhteyttä. Jos joskus jotakin haluat, se on sinun tehtäväsi.