vierailija
Ikävä kyllä eivät.Toivottavasti jälkivauriot jäävät väliaikaisiksi vain. Kauniita unia
Ikävä kyllä eivät.Toivottavasti jälkivauriot jäävät väliaikaisiksi vain. Kauniita unia
Eiköhän ne pesussa puhtaaksi tuu.Toivottavasti jälkivauriot jäävät väliaikaisiksi vain. Kauniita unia
Sori en kuunnellut.Tänään paljastin sinulle uusia asioita henkilökohtaisesta elämästä.
Mulla sama vika. Yritä nukahtaa ja nukkua hyvin.Toivottavasti sinä jo nukut sikeästi. Mulla on huono tapa tulla laittamaan vielä tänne viestiä, vaikka pitäisi nukkua.
Jos tämä olisi omaltani niin en tietenkään vihaa sinua. Lepää nyt, palataan asiaan myöhemmin.En usko että sinua kovin helposti saisi ketään vihaamaan. Toisaalta se olisi ihan ymmärrettävää jos minua vähän vihaisitkin.
Aiheutat ristiriitaisia tunteita. Hyvin tyypillistä varattujen/varatun kanssa.Hyvää yötä ja kauniita unia kaivatulleni.
Minua hieman ahdistaa kun en tiedä mitä ajattelet. Välillä minusta tuntuu, että vihaat minua ja seuraavana päivänä olet yhtä hunajaa. nm
Dors bienBonne nuit
Kuvaako nuo viimeiset rintoja? Semmonen mielleyhtymä mulle tulee. Vai onko mun ajatukset muuten vaan liian kuumina.(❁) (❁)
Kuvaa paljaita rintoja.Kuvaako nuo viimeiset rintoja? Semmonen mielleyhtymä mulle tulee. Vai onko mun ajatukset muuten vaan liian kuumina.
Vie ulos, niin lakkaa surisemasta korvan juuressa.Hyvää yötä Kärpänen.
On niille toinenkin vaihtoehto. Sivu.Vie ulos, niin lakkaa surisemasta korvan juuressa.