läheisyyden puute parisuhteessa :(

  • Viestiketjun aloittaja hallanmaa
  • Ensimmäinen viesti
get lost!
Ei minulle ole eiseksuaalinenkosketus mitenkään outoasia.
Vaan se on outoa, kun minun kosketus tulkitaan seksuaaliseksi lähestymiseksi.

Voi jumankauta! Jos se on naisesta epämiellyttävää ja hän kokee sen loukkaavaksi, niin silloin se on sitä! Taasko sä alat ton hiton jankutuksen. Tuolla toisella palstallakin jo viitattiin siihen, kun et todellakaan ymmärrä edes sitä, että seksuaalisen mielihyvän tuntuminen lasten yhteydessä ja etenkään siitä puhuminen ei ole sopivaa. Tajuaisit jo häipyä kaikista keskusteluista joista et mitään ymmärrä. Ja näistähän et ymmärrä, kun et edes sitä tiedosta mikä on raiskaus ja mikä seksuaalinen häirintä. Äläkä pyydä enää ketään selittämään, se ei auta.
 
Viimeksi muokattu:
silitelty
Onko tämä joku suomalaisille miehille ominainen asia, että ei tajuta ihmisten välillä olevan mitään muuta kosketusta tai läheisyyttä kuin seksiin johtava? Ainakin Onnistuvan mihen kommenteista tulee sellainen olo, että ei-seksuaalinen läheisyys on miehelle aivan uusi ja pelottava asia, ja että koko ei-seksiin johtava kosketus on väännettävä ajan kanssa rautalangasta.
Ei ole yleisesti ominaista, ainakin omalla miehelläni on tunnetaju kohdallaan, se vain toimii enkä edes osaisi sitä selittää kenellekään. Ei siis ole tarvinnut sanallisesti vääntää tarkkoja rajoja mitä,miten, milloin. Se olisikin suorastaan kahlitsevaa rakkudelle, näin ainakin itse koen.
 
Viimeksi muokattu:
Onnistuva mies.
Voi jumankauta! Jos se on naisesta epämiellyttävää ja hän kokee sen loukkaavaksi, niin silloin se on sitä! Taasko sä alat ton hiton jankutuksen. Tuolla toisella palstallakin jo viitattiin siihen, kun et todellakaan ymmärrä edes sitä, että seksuaalisen mielihyvän tuntuminen lasten yhteydessä ja etenkään siitä puhuminen ei ole sopivaa. Tajuaisit jo häipyä kaikista keskusteluista joista et mitään ymmärrä. Ja näistähän et ymmärrä, kun et edes sitä tiedosta mikä on raiskaus ja mikä seksuaalinen häirintä. Äläkä pyydä enää ketään selittämään, se ei auta.
Asia on kuitenkin niinpäin, että haluaisin minuun koskettavan.
Jos sitä tarvetta ei ymmärretä, niin sille en mahda mitään.

Ja jälleen pakko huumorimielellä sanoa.
Jos en saa asioita selvitellä puhumalla, niin pitäisikö minun ryhtyä käytännöntoimiin?

Tähänasti on puhuminen auttanut oman mielipiteen muutokseen.

Enhän minä mitenkään voi lopettaa, kun minun kirjoituksiin vastataan ja jopa kysytään neuvoja.

Laittakaa kaikkii kysymyksiin ehto, ettei Onnistuvamies saa antaa vastausta.

Oli siitä raiskauskeskustelusta selkeä opetuskin.
Aiemmin minulla oli käsitys, että mies hakee raiskatessa pelkästään seksuaalista hyvänolontunnetta, vain ja ainoastaan.
Muiden toimesta selvisi se ettei noin ole, vaan mies nauttiikin alistamisesta ja kivun tuottamisesta.
Kumpikaan ajatusmalli ei ole oikeutettu raiskaamaan.
Mitään pahaa en naisille halua tapahtuvan, ja varmasti puolustan kaikkia, jos sellaiseen tilanteeseen joudun.
En edes pysty sanomaan naisille kovin pahasti edes anonyyminä, vai olenko sanonut?

Pyydän anteeksi, jos niin on käynyt.
 
Viimeksi muokattu:
?????
Hyvä sain luvan vastata, koska ensimmäinen lauseenne sisälsi kysymyksen, vaikka kysymysmerkki puuttuikin.

Nyt vastaan vaan tuohon kysymykseen.
Minä tykkään huomiosta, ja erityisesti erityiskohtelusta.

Et saanut. Lauseen perässä ei ollut kysymysmerkkiä. Se oli retorinen kysymys.
Vieläkö kiihotut sylissä olevista pikkulapsista? Paikkasi on jossain muualla kuin täällä. Kuuluisit lukkojen taakse. Olet vastenmielinen.
 
Viimeksi muokattu:
Onnistuva mies.
Et saanut. Lauseen perässä ei ollut kysymysmerkkiä. Se oli retorinen kysymys.
Vieläkö kiihotut sylissä olevista pikkulapsista? Paikkasi on jossain muualla kuin täällä. Kuuluisit lukkojen taakse. Olet vastenmielinen.
Taas joudun vastaamaan, koska kysymyksene on kysymysmerkkejä tulvillaan.

Vastaus kysymykseenne. En kiihotu, enkä ole milloinkaan edes kiihottunut seksuaalisesti.
Ainakaan en siinämielessä kuten moni on ymmärtänyt.
Siis en missäännimessä harjoittasi seksiä lasten kanssa, enkä edes vieraitten aikuisten.

Tulikohan tämä nyt niinkuin ihan selväksi kaikille?

Kyllähän sitä saa vastaan vängätä, jos niin haluatte.
 
Viimeksi muokattu:
Älä odota, että toinen tulee lähelle. Me käytiin tuota vääntöä mun raskaus aikana ja lapsen syntymän jälkeen. Meni kyllä ohi, kun lopetin stressaamisen. Kukaan ei tule sen lähelle joka ei osaa ääneen tuoda asiaa esille. Samalla tajusin, että jos haluan pelkkää hellyyttäkin niin lähtee myös musta itsestäni se, eikä istua ja odottaa valmista.
Arjessa pussistaan, nipistellään hellästi, taputellaan, silitellään, halaillaan jne. ohimennenkin. Miehelleni annan pusun kun kuljen hänen ja läppärin ohi, tai meen retkottaa hänen viereensä ja halaan. Alusta lähtien oli tuota kyllä, mutta ei toisessa voi olla kiinni kyllä 24/7. Mies kun tekee jotain niin mä teen omiani. Sitten illalla kiusataan toisiamme ja miehelläni on itsellään ollut vaihe kun halusi mun läheisyyttä enemmän ja en tajunnut että olin siis laiminlyönyt lähellä oloa ja hellyyttä. Onneks otti puheeksi ja muutin toimintaani. Sanoin miehelleni että onneksi puhuit ja sait ravisteltua havahtumaan että olin noihin terveys asioihini jumiutunut liikaa. Mieheni on mulle tärkeä ja haluan sen kaikilla mahdollisilla tavoilla osoittaa, että tärkeä ja rakastan.

Nyt vaan ohimennen aina pusua, halua jne. Pientä kiusottelua mukaan niin siitä tulee oikeesti hauskaa. Meillä ei ole julkisia odotuksia, kuin välillä, että saatetaan kassajonossa ohimennen hipasta toista kädestä, tai pitää hetki toisen kättä omassa, hymyillään toisillemme. Kuljetaan rinnakkain ja yleensä höpötellään, mutta ei olla oikein alun pitäenkään sellaisia että julkisesti oltais toisissamme roikuttu, imeksitty jne. Olen vähän tuossa julkisessa touhussa jäykkä, vaikka nainen olen mutta siltikin ei ole minun mielestäni oikein sopivaa, vaikka rakastuneita ollaankin. Teinejä kun kattoo tai nuoria aikuisia jotka roikkuvat toisissaan tai nuoleksivat niin että kieli syvällä kurkussa niin tulee lähinnä kiusaantunut olo ja käytöstavat puuttuu kyllä täysin, ei mielestäni kyllä esim. ruokakauppaan tuollainen kuulu.
 

Yhteistyössä