Läheisen ihmisen käytös synnytyksen aikana

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mun on pakko saada purkaa tämä asia jonnekin.
Asiaan siis..

Synnytyksestäni on jo jonkin aikaa, mutta ajoittain mua mietityttää , että miten tähän asiaan pitäisi suhtautua..

Esikoisen syntymästä on jo jonkin aikaa, mutta edelleen mua ihmetyttää läheisen käytös synnytykseni aikana.Synnytykseni kesti melkein vuorokauden, mutta kaikki meni kuitenkin hyvin. Yksi asia kuitenkin kummastuttaa, nimittäin tämä yksi kyseinen ihminen eli mieheni äiti lähetteli miehelleni viestejä kuinka on hidasta ja kuinka kestää eikä mitään tapahdu. En väitä, etteikö olisi kestänyt, mutta mä en siltikään tiedä, miten tuohon olisi pitänyt suhtautua. Itseäkin alkoi hermostuttamaan, koska mieheni äiti lähetteli hermoissaan näitä viestejä jatkuvasti melkein.
Olemme käyneet tämän asian läpi miehen äidin kanssa, mutta hän ei kuulema tarkoittanut pahaa eikä siis ole pyytänyt anteeksi.
Mä en vielä tänä päivänäkään tiedä, miten suhtautuisin tuohon asiaan. Mitä te itse ajattelisitte? Ottaisitteko asian hyvällä vai pahalla?
 
vierailija
Minä vain ajattelen, että siellä oli malttamaton mummo, joka kovasti odotti pikkuista. En ottaisi nokkiini, jos kysytään kauan kestää, koska niissä nyt vain toisinaan kestää. Toki hän olisi voinut vain malttaa odottaa ja yrittää ymmärtää, että ei se kyselemällä nopeammin tule. Luulisi hänen äitinä tietävän, kuinka synnytykset voi olla erilaisia. Nopeita, sekä hitaita.
 

Yhteistyössä