lähdin reissuun ehkäisypillerit unohtui kotia :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja samperi-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

samperi-

Vieras
Lähdin reissuun ja unohdin tietty ehkäisypillerit(minipillerit, mini-pill) kotia. Tulin siis sukulaisia moikkaamaan sukulaisia ex kotipaikkakunnalleni joten tk:t ja päivystys hommat tuttuja mulle. Kello oli 14.30 joten tk on vielä auki. Soitin sinne ja kerroin tilanteen. Sanoivat vain että hetki ja mun puhelu käännettiin jonnekkin. No arvaappa minne päivystykseen.. Kaikkihan sen tietää ettei sielä uusita reseptejä varsinkaan ehkäisypillereitä... että niin tosi kiva.. otan pillerin joka päivä kello 12. tän päivän tabletin kerkesin ottaa ennenku lähdin reissuun mutta huomisen pilleri jää ottamatta ja sunnuntaina olisin kotona vasta 19 aikaan... mitenköhän mun pitääs nyt menetellä?

Soitat huomenaamuna oman paikkakuntasi tk:hon ja pyydät puhelinreseptiä paikkakunnalle jossa olet?Tai vaihtoehtoisesti sitten vaan jatkat pillereitä kun pääset kotiin ja lisäehkäisy tarvittavan pitkäksi ajaksi,ei siinä muukaan taida auttaa,varsinaisesti päivystysluontoinen asia tämä ei välttämättä ole.

Viimeksi muokattu:
tk on kiinni la-su. päivystykseen pitää mennä jos on asiaa. mutta niinku tuossa jo päivystyksessä puhelimessa mulle sanottiin ettei tää kuulu päivystys asiaan. heillä ei ole lupaa uusia reseptejä.

pakkausselosteessa lukee että viikon pitää käyttää lisäehkäisyä tällaisessa mokassa.

tk on kiinni la-su. päivystykseen pitää mennä jos on asiaa. mutta niinku tuossa jo päivystyksessä puhelimessa mulle sanottiin ettei tää kuulu päivystys asiaan. heillä ei ole lupaa uusia reseptejä.

pakkausselosteessa lukee että viikon pitää käyttää lisäehkäisyä tällaisessa mokassa.

No jos kerran pakkauksessa on selkeät ohjeet niin miksi kyselet.

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä