Lähdenkö Mats-Show näyttelyyn vai en

• Viestiketjun aloittaja Borkku
  • Ensimmäinen viesti
Borkku
Olis tossa Porissa sellanen ja nyt sit pähkäilen et menenkö ton toisen koiran kans sinne vai en.

Hyvähän sinne olis mennä ku on tullu noihin oikeisiin näyttelyihin ilmotettua toi koiruus mut jotenki nyt laiskuus painaa päälle ja ilmaki vähän arvelluttaa

Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
No niin olis, mut ne lupaa sadettaki eikä mua kiinnostais lähtee kastumaan, vaikka eihän se oo taattua et kuitenka sataa.

Mä oon siis vaan laiska nyt ilmeisesti :D
no jos ajattelet sitä niin et kastuthan sä joka tapauksessa tänään,ellei sun koirat lenkkeile yksin :D

Sateenvarjoa tai takkia vaan mukaan.

Borkku
Alkuperäinen kirjoittaja tripptrapp:
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
No niin olis, mut ne lupaa sadettaki eikä mua kiinnostais lähtee kastumaan, vaikka eihän se oo taattua et kuitenka sataa.

Mä oon siis vaan laiska nyt ilmeisesti :D
no jos ajattelet sitä niin et kastuthan sä joka tapauksessa tänään,ellei sun koirat lenkkeile yksin :D

Sateenvarjoa tai takkia vaan mukaan.
Mut lenkin jälkeen mä pääsen kotiin, tuolla taas ei tedä kuinka kauan joutuu olemaan paikalla =)

Saa nyt nähdä jos joku lähtis mukaan niin sit meen muuten en hievahda kyllä se nyt näin on :D

Borkku
En tiä kenen järjestämä on enkä myöskään sitä mikä siellä on alin ikä ku voi osallistua mut koiran paperit pitää olla mukana et nähdään rokotukset.

En lähteny ite sinne.

Yhteistyössä