Lääkkeellinen vai lääkkeetön pas?

En tiedä olisko tuolla aiemmin ollu pinoa aiheesta, mut en ainakaan pikasilmäyksellä löytänyt..

Ihmismieli (etenkin naisen mieli) on ihmeellinen..Eilen testasin negan ivf:n jälkeen ja olin varma etten jaksa jatkoja kohtakaan vielä miettiä. Kuitenkin, kun soittelin vielä tänään klinikalle ja tuli puhetta pas:sta, niin johan sitä kummasti mieli suuntautuu tulevaan. Mulla pettymys on aina todella raju ja vie kaikki voimat, mutta alkaa onneksi helpottaa melko pian.

Mä en oikein tosta pas:sta ole perillä. Mitenhän mun kohdalla toimitaan, kun ei voida olla aivan varmoja ovuloinko normaalisti? Haluiaisin pas:in tietysti mieluiten luonnolliseen kiertoon. Musta nimittäin tuntuu etten välttämättä joka kierrossa ovuloi. Onko silloin varmempi pelata varman päälle ja tehdä pas ääkkeellisesti vai miten tälläisissä tilanteissa yleensä toimitaan?

Olipa sekavasti ilmaistu, mut toivottavasti joku ymmärtää mun pointin =)

-Vera
 
Pahoitteluni negasta, tiedän tunteen! :hug:

Mä en ole koskaan saanut ovistikkuun kunnon positiivista tulosta ja menkkojen kierrossakin on ollut välillä epäsäännöllisyyttä. Hoitaja epäili näillä perusteilla, että lääkkeelliseen mennään.

Toisaalta olen ihan tyytyväinen. Ei tarvi tikutella, eikä osu paras hetki viikonlopulle jolloin koko pas menisi ohitse. Ehkäpä niistä tukilääkkeistäkin on jotain hyötyä limikselle kiinnittymistä ajatellen.

Kyllä se toivon pilkahdus aina pikku hiljaa herää vaikka pettymysten jälkeen tuntuu ettei tästä ikinä mitään valmista tule. :)
 

Yhteistyössä