Lääkkeellinen, koska voi yrittää uutta raskautta?

Tästä asiasta on jo keskusteltu, mutta en löytänyt vastauksia.

Mulla siis rv 10+0 huomattiin, että sikiö oli menehtynyt viikolla 6+. Lääkeellinen tyhjenys tehtiin. Olin yksityisellä ultrassa kun tää huomattiin, lääkäri sanoi, että lääkkeellisen jälkeen voi heti yrittää uudelleen.
Hoitaja, joka antoi sairaalassa lääkkeet sanoi, että yhdet menkat pitäs odottaa, jotta kaikki varmasti tulee ulos. En oo mistään muualta kuullut vastaavaa selitystä.

Jälivuoto loppui alle viikossa, samoin kävi synnytyksen jälkeen helmikuuussa.

Mitä te ootte vastaavissa tilanteissa tehneet? Mä en jaksais odottaa yksiäkään menkkoja. Tässä on puolitoista vuotta oltu raskaana, eikä yhtään lasta ole saatu kotiin asti.

Marie
 
Me odotettiin yksien menkkojen yli ihan varmuuden vuoksi, jotta limakalvot ehtisi vahvistua ja palautua km:n jälkeen (lääkkeellinen tyhjennyt viikolla 13, sikiö oli menehtynyt 7+). Odotettiin ne yhdet ja sitten heti tärppäsikin eli ne yhdet menkat sitten oli vain välissä.
 
Minullakin yhdet menkat kerkesi tulla, kunnes tulin uudelleen sitten raskaaksi. Paljon kuulin kuitenkin tutuilta, että moni on tullut suoraan raskaaksi, eikä ole ollut mitään ongelmia sen takia raskauden kanssa sitten... Toki sairaalasta suosittelivat, että yhdet menkat olisi hyvä odottaa.
 
Mulla just tässä tyhjennys meneillään...lääkäri käski odottaa yksiä menkkoja,mut vain sen takia et olis helpompi määrittää tulevaisuudessa raskauden kesto... ei mitään propleemeja pitäs kuitenkaan olla vaikka heti pamahtais.
 

Yhteistyössä