onko apua
:ashamed: apeana...kyselen...
Ja tosissani olen...
Vain muutamia seksikokemuksia...Exmieheni oli sen mun *eka*....ja hänen kanssaan olin 14 vuotta(saamatta koskaan orgasmia)..exälle oli vain hän itse tärkeää.....sama se minulle..ei ikinä esileikkiä...lämmittelyä.Se oli heti hommiin...ja aina :'( .
Sainkin sitten eron hetkellä kuulla.-.kuinka kamala..ja huono olen..kun en edes saa orgasmia..
ÄRGH...mulle se ei ole se juttu....nautin niin pelkästä rakastelusta...lähelläolosta..
Vaan nyt....uuden miehen tullessa kuvioihin....olishan se mukavaa kokea..sekin.
Mutta jokin jossain aivolohkossa..estää..
Heti kun tuntuu hyvälle...vedän pakkia....
Tai nuolessa, kun tuntuu, että orgasmi on lähellä...tulee tunne..etten voi..ja yx kax ei tunnu enää miltään.
Kuinka ihmeessä tästä pääsisi eroon?
Onko mitään patoutumia poistavaa..kiihottumista edistävää pilleriä keksitty???
Tiedän...että se on vain mun korvien välissä...
Saan orgasmin omin käsin....
vaan..nyt tää todella häiritsee minua....
:ashamed:
Ja tosissani olen...
Vain muutamia seksikokemuksia...Exmieheni oli sen mun *eka*....ja hänen kanssaan olin 14 vuotta(saamatta koskaan orgasmia)..exälle oli vain hän itse tärkeää.....sama se minulle..ei ikinä esileikkiä...lämmittelyä.Se oli heti hommiin...ja aina :'( .
Sainkin sitten eron hetkellä kuulla.-.kuinka kamala..ja huono olen..kun en edes saa orgasmia..
ÄRGH...mulle se ei ole se juttu....nautin niin pelkästä rakastelusta...lähelläolosta..
Vaan nyt....uuden miehen tullessa kuvioihin....olishan se mukavaa kokea..sekin.
Mutta jokin jossain aivolohkossa..estää..
Heti kun tuntuu hyvälle...vedän pakkia....
Tai nuolessa, kun tuntuu, että orgasmi on lähellä...tulee tunne..etten voi..ja yx kax ei tunnu enää miltään.
Kuinka ihmeessä tästä pääsisi eroon?
Onko mitään patoutumia poistavaa..kiihottumista edistävää pilleriä keksitty???
Tiedän...että se on vain mun korvien välissä...
Saan orgasmin omin käsin....
vaan..nyt tää todella häiritsee minua....
:ashamed: