lääketietäjät ARCOXIA 120mg!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
V

vieras

Vieras
hirvee hammassärky ja hammaslääkäri vasta ens viikolla, voiko tollasen ottaa hammassärkyyn??
ne on ihan mulle määrätty (mulla olis -en nyt muista tarkkaan- mut joku nivelpussin tulehdus tms.olkapäässä..)
otin kyllä panacod-tabletin tossa, et voiko ees ottaa yhtäaikaa..
päivystys kutsuu jos ei lääkkeet auta...
mul on myös panacodin poretabletteja 2, mutta haluaisin ne säästää viimekäteen kun tiedän niiden ainakin tehoavan..

joo voi ottaa ja vaikka yht aikaa parasetamolin kanssa mut ei varmaan tarvi on aika tehokas.Olen niitä äitiltä joskus ottanu päänsärkyyn.Ja söin myös nielurisa leikkauksen jälkeen kun määrätyt lääkkeet ei auttanu ja olen vielä hengissä.

kysy yliopiston apteekin asiakaspalvelunumerosta 0300 20200, se on auki 24h/vrk, osaavat varmaan kertoa voiko ottaa arcoxian panacodin perään! Itse oon soittanut monesti ja kysynyt lääkkeistä ja yhteisvaikutuksista!

mä ottaisin buranaa rinnalle, kun burana on tulehduskipulääke. panacodia kun oon joskus ottanut 2 niin tuli tosi huono olo kun siinä on sitä kodeiinia

Alkuperäinen kirjoittaja XX:
Ei arcoxiaa ja panacodia samaan aikaan!!

Höh ja pöh. Sain sairaalassakin Arcoxian ja Panacodin samassa lääkejaossa. Ei ole mitään estettä etteikö niitä voisi ottaa yhtä aikaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Hilpuri Tilli:
Alkuperäinen kirjoittaja XX:
Ei arcoxiaa ja panacodia samaan aikaan!!

Ilman muuta Arcoxian ja Panacodin voi ottaa samaan aikaan, mutta Arcoxia 120 mg on kyllä niin tuju, että tod näk ei tarvitse.

Arcoxia vaikuttaa tosin niin hitaasti (ja pitkään), että kovaan kipuun voikin olla ihan hyvä ottaa Panacod samaan aikaan.

ARCOXIA: Etorikoksibin vaikutuksen alkamista mittaavissa tutkimuksissa etorikoksibin vaikutus alkoi jo 24 minuutin kuluttua lääkkeen ottamisesta.

PANACOD: Analgeettinen vaikutus ilmenee 1/2-1 tunnin kuluttua ja maksimaalinen teho noin 2 tunnin kuluttua

Alkuperäinen kirjoittaja www:
mä ottaisin buranaa rinnalle, kun burana on tulehduskipulääke. panacodia kun oon joskus ottanut 2 niin tuli tosi huono olo kun siinä on sitä kodeiinia

Arcoxia on tulehdukipulääke eikä sitä todellakaan oteta toisen tulehduskipulääkkeen kanssa samaan aikaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
okei, ei samaan aikaan.
entäs noi panacod-tabletit, voiko niit ottaa 2 samaan aikaan? 500mg kpl..

Voi ottaa 2 kerrallaan. Kannattee syödä ennen ottamista tai samaan aikaan. Se voi ehkästä huonoa oloa, jonka Panacod voi aiheuttaa. Ja kannattee myös juoda paljon. Panacod aiheuttanee ummetusta.
Panacodissahan on parasetamolia 500mg ja kodeiinia 30mg.

Alkuperäinen kirjoittaja Nikittönnä:

Arcoxia on tulehdukipulääke eikä sitä todellakaan oteta toisen tulehduskipulääkkeen kanssa samaan aikaan.

tarkoitin kyllä lähinnä panacodin rinnalle kun hän oli ottanut sellaisen jo..kun parasetamolia ja buranaa voi ottaa rinnakkain...

Mulle ainakin määrättiin selkäkipuun arcoxia, lyricaa ja panacodia, ja kaikkia piti ottaa aina aamuin illoin..
aecoxin lopetin sen takia, kun lähti makuaisti. Ja lyrica tuli tilalle.

Buranaa toisen tulehduskipulääkkeen kanssa!!!!!!!!!

Sain Arcoxia 120mg kuurin 7vrk, jota syön tällä hetkellä vain 1tbl /vrk. Saman aikaisesti sirdalud 2mg 2-3/vrk. Arcoxia kuurin jälkeen vasta hierojalle ja toinen tulehduskipulääke 2viikkoa.(nimeä en muista,jokin uusi) Eri lääkkeitä ei voi verrata toisiin vaikka vahvuudet olisi samat. ..Arcoxia siis on kuuri lääke.

Alkuperäinen kirjoittaja lihakset jumissa:
Sain Arcoxia 120mg kuurin 7vrk, jota syön tällä hetkellä vain 1tbl /vrk. Saman aikaisesti sirdalud 2mg 2-3/vrk. Arcoxia kuurin jälkeen vasta hierojalle ja toinen tulehduskipulääke 2viikkoa.(nimeä en muista,jokin uusi) Eri lääkkeitä ei voi verrata toisiin vaikka vahvuudet olisi samat. ..Arcoxia siis on kuuri lääke.
Jaahas, sullakin selkä reistailee? Mulle on tuttuja läkkeitä Arcoxia, Sirdalud, Panacod ja Dolan ihan vaan selkävaivojen takia. Kun työnantaja hommasi minulle viimeisen päälle ergonomiset pöydän ja tuolin, ovat selkävaivat olleet historiaa.

• Tykkää
Reactions: Kaustinen 2
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä