"vieras"
Jos pyydän lääkärireissun yhteydessä lapselle jotain rasvaa, kun on osittain atooppista ihoa, ni saako sen silloin apteekistä halvemmalla? kyselen hölmöjä, tiedän .
Mitä tarkotat tuolla, että yleensä? Eikö sitä sitten aina saa?Yleensä ja siitä saat korvauksen vakuutuksesta jos sellaisen omaat ja jossain välissä haet korvauksia.
Meillä voi itse toivoa, mitä perusvoidetta haluaa, väliin olen aqualanianiakin toivonut, kun paksumpi tukki jotenkin tytön ihohuokosia ja oli selvästi tarve ohuemmalle rasvalle. Neuvolasta saatiin nippu erilaisia voidenäytteitä ja lääkäri sanoi, että sanokaa, mikä tuntuu parhaalta, niin laitetaan sille resepti. Ollaan käytetty eri rasvoja, sitähän jopa suositellaan vaihdettavaksi aika ajoin.Kyllä saa halvemmalla! ja lääkäri on se,joka määrää rasvat--ei siis itse tarvi tietää mikä rasva on hyvää ja mikä ei! Meillä lääkäri määräs aqualan sitä vaaleen keltasta..niin litkua kuin olla voi! saatiin se kuitenkin onneksi käytettyä ja nyt olen ostanut astetta rasvasempaa itse.