Lääkäri hermostui lapseen ja tukisti!

  • Viestiketjun aloittaja Tipu Topakka
  • Ensimmäinen viesti
Jerry
Sai sen kuvan äidistä, että "pentu" sai häslätä lääkärin huoneessa ihan niinku lystäs. Toista hoidettiin ja toinen veti showta. Olisin tehnyt ihan samoin, se oli hänen työpaikkansa ja ÄIDIN OLISI TULLUT HUOLEHTIA PENTUNSA KURISTA JA KASVATUKSESTA
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jerry:
Sai sen kuvan äidistä, että "pentu" sai häslätä lääkärin huoneessa ihan niinku lystäs. Toista hoidettiin ja toinen veti showta. Olisin tehnyt ihan samoin, se oli hänen työpaikkansa ja ÄIDIN OLISI TULLUT HUOLEHTIA PENTUNSA KURISTA JA KASVATUKSESTA
Jaaha. Kiitos kun kerroit. Se on siis sinusta ok että lääkäri tukistaa lasta? Minusta ei. Olkoonkin minkälainen kauhukakara tahansa.
 
Tipu Topakka
Eikö olisi ollat asiallisempaa käskeä äitin vahtimaan lastaan tai jättää tukistaminen ja ottaa käsivarresta kiinni ja sanoa, että ei saa?!? Totta on, että äiti ei ollut ihan tilanteessa ajantasalla ja hänen olisi tullut vahtia ja komentaa lastaan, mutta ei lapseen saa käydä kukaan käsiksi!
 
Jerry
.. kun kerran äiti ei hoitanut tehtäväänsä. Pieni markovillepetterierkki on niin eläväinen ja meidän nasu. Se saa tehdä niinku sitä lystää. TYHMÄ ÄITI, eihän lasta voi syyttää!
 
Tipu Topakka
Kuka tässä lasta syyttääkään, vaan lääkäriä. Ja edelleenkään ei ole "ihan oikein" käydä lapseen käsiksi. Siinä oli lääkäriltä kasvatuksellisesti aivan väärä reaktio!
 
Rukoilijasirkka
Totta on, että äidin olisi pitänyt pitää se pentu aisoissa. Mut oikeesti on olemassa lapsia, jotka liikkuu ikäänkuin teleportilla ilmestyen milloin minnekin ajatuksennopeudella. Ei silloin ole äidilläkään helppoa.

Koska äiti ei hyväksy tukistusta, se kertoo vaan sen, että hän on sen lapsensa kanssa hyvin pärjännyt ilman sellaista menetelmää.

Mua ahdistaa, etten voi pelotta viedä lastani lääkäriin tai mihinkään, jos sitä sitten tukistetaankin. :/ Voinko jättää lasta edes puheterapiaan, jos se täti siellä satuttaa? Tai voinko huoletta viedä sen tarhaan, jos siellä tapahtuu jotain?

Ois niin kiva, että vois jotenkin edes luottaa. :(
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Totta on, että äidin olisi pitänyt pitää se pentu aisoissa. Mut oikeesti on olemassa lapsia, jotka liikkuu ikäänkuin teleportilla ilmestyen milloin minnekin ajatuksennopeudella. Ei silloin ole äidilläkään helppoa.

Koska äiti ei hyväksy tukistusta, se kertoo vaan sen, että hän on sen lapsensa kanssa hyvin pärjännyt ilman sellaista menetelmää.

Mua ahdistaa, etten voi pelotta viedä lastani lääkäriin tai mihinkään, jos sitä sitten tukistetaankin. :/ Voinko jättää lasta edes puheterapiaan, jos se täti siellä satuttaa? Tai voinko huoletta viedä sen tarhaan, jos siellä tapahtuu jotain?

Ois niin kiva, että vois jotenkin edes luottaa. :(
Niin tai sit se kertoo sen, että jotkut pököt vaan sokeasti uskoo siihen, että lasta ei saa kurittaa ja sit niistä tulee kauhukakaroita, kun niille ei millään pärjää...
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Äiti voisi katsoa peiliin! Toki lääkäri teki väärin, mutta olisiko tuonkin voinut estää. Olisi toki, kun katsoisi mitä muksu tekee!
Aika monet asiat on estettävissä. Lento-onnettomuudessa kuoleminen on estettävissä sillä, ettei lennä lentokoneella. Auton alle jääminen estyy sillä, että ei mene tien yli. Sukupuolitauti ja raskaus estyy sillä, ettei harrasta seksiä. Raiskatuksi tuleminen estyy sillä, että ei koskaan tapaa ketään. Ryöstetyksi ei joudu, jos ei ole mitään ryöstettävää.

Näin. =)
 
On se äitikin kyllä tosi vatipää, jos ei kykene hallitsemaan (tai ei viitsi, ajatellen että ei meidän Villen touhut nyt ketään voi haitata?) lastaan edes sen vertaa, ettei tämä mene tonkimaan lääkärin vastaanotolla laatikoita.
Ugh. Olen puhunut B)
 
Gluteus maximus
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Äiti voisi katsoa peiliin! Toki lääkäri teki väärin, mutta olisiko tuonkin voinut estää. Olisi toki, kun katsoisi mitä muksu tekee!
Aika monet asiat on estettävissä. Lento-onnettomuudessa kuoleminen on estettävissä sillä, ettei lennä lentokoneella. Auton alle jääminen estyy sillä, että ei mene tien yli. Sukupuolitauti ja raskaus estyy sillä, ettei harrasta seksiä. Raiskatuksi tuleminen estyy sillä, että ei koskaan tapaa ketään. Ryöstetyksi ei joudu, jos ei ole mitään ryöstettävää.

Näin. =)
niinpä niin. Sitä en hyväksy, että vaikka lapsi olisi minkälainen Duracelpupu että toisen työpaikalla eletaan häiriköimään (availemaan pöydän laatikoita)

ja meillä on vilkkaat lapset ja välillä erittäin nopeita liikkeissään!
 
Vieras
Kamalaa. Väkivaltaa ei missään olosuhteissa saa tehdä lasta kohtaan. Eiköhän tuossa tilanteessa olisi voinut napakasti sanoa äidille, että nyt lapsi kuriin tai hommasta ei tule mitään. Ikinä ei sais käydä käsiksi. Kasvattaa voi muutenkin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
On se äitikin kyllä tosi vatipää, jos ei kykene hallitsemaan (tai ei viitsi, ajatellen että ei meidän Villen touhut nyt ketään voi haitata?) lastaan edes sen vertaa, ettei tämä mene tonkimaan lääkärin vastaanotolla laatikoita.
Ugh. Olen puhunut B)
täysi peesi tähän
 
Tuttis
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
On se äitikin kyllä tosi vatipää, jos ei kykene hallitsemaan (tai ei viitsi, ajatellen että ei meidän Villen touhut nyt ketään voi haitata?) lastaan edes sen vertaa, ettei tämä mene tonkimaan lääkärin vastaanotolla laatikoita.
Ugh. Olen puhunut B)
Ugh. Ei se lääkäri tehnyt oikein, väärin hoidettu tilanne. Minua naurattaa, että te TIEDÄTTE lehtileikkeen perusteella mitä on todella tapahtunut. Ehkä äidin keskittyminen on herpaantunut hetkeksi. Ehkä hän katsoi hetken verran käsilaukkuunsa tai keskittyi kertomaan jotain lääkärille. Ihan oikeasti. Minua hämmästyttää mitä VATIPÄITÄ te olette mustavalkoisten olettamuksienne kanssa. KUULITTEKO, OLETTE VATIPÄITÄ. Tuntuu hyvälle, eikö?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Menhit:
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
On se äitikin kyllä tosi vatipää, jos ei kykene hallitsemaan (tai ei viitsi, ajatellen että ei meidän Villen touhut nyt ketään voi haitata?) lastaan edes sen vertaa, ettei tämä mene tonkimaan lääkärin vastaanotolla laatikoita.
Ugh. Olen puhunut B)
täysi peesi tähän
Peesi. En itse tukista lapsiani mutta joskus jotkut kakarat ansaitsis selkäsaunan. Oli jännää olla Espanjassa jossa lapsia läppästiin julkisesti ja saatiin myös kuri pidettyä yllä. Ei toimi Suomessa kun lapset on ihan vallattomia... Mut eipä äidit ite aina tajua sitä että oma laps käyttäytyy huonosti kun luulee kasvattaneensa ne niin hyvin...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
On se äitikin kyllä tosi vatipää, jos ei kykene hallitsemaan (tai ei viitsi, ajatellen että ei meidän Villen touhut nyt ketään voi haitata?) lastaan edes sen vertaa, ettei tämä mene tonkimaan lääkärin vastaanotolla laatikoita.
Ugh. Olen puhunut B)
Noin olisin sanoinut mutten viitsinyt... Mutta kun sinä sen jo sanoit, tätä on hyvä peesata;)
 
tuttis
Koska minä voin kertoa, että viimeksi tänään käännyin ottaakseni piru vie kortin käsilaukusta ja sillä välillä meidän nuorin villikko luikahti vaunuista ja lähti karkuun. En tiedä mitä siellä on todella tapahtunut, mutta pelkästään muutaman rivin perusteella en lähde olettamaan äitiä vatipääksi, kun on lääkärin käyttäytymisestä nostanut metakan.
 

Yhteistyössä