Lääkäri Elomaa: ” Miksi vastustan koronapassia ja pakkorokotusta?”

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Meillä on elämässä aina riskejä. On riskejä, joihin voimme vaikuttaa ja on riskejä, joihin emme voi. On myös riskejä, joista emme vielä tiedä tarpeeksi.

Miksi tyypillä on kuitenkin tämä alla oleva teksti ohjeistuksena vastaanottojaan varten?
Ei halua ottaa itse kuitenkaan mitään riskejä eikä flunssapotilaita. Kirjoittaa toista ja noudattaa itse muita ohjeita., huijari.

On yksityisellä lääkäriasemalla töissä:
En hoida vastaanotollani infektiopotilaita pandemian aikana.
 
Meillä on elämässä aina riskejä. On riskejä, joihin voimme vaikuttaa ja on riskejä, joihin emme voi. On myös riskejä, joista emme vielä tiedä tarpeeksi.

Miksi tyypillä on kuitenkin tämä alla oleva teksti ohjeistuksena vastaanottojaan varten?
Ei halua ottaa itse kuitenkaan mitään riskejä eikä flunssapotilaita. Kirjoittaa toista ja noudattaa itse muita ohjeita., huijari.

On yksityisellä lääkäriasemalla töissä:
En hoida vastaanotollani infektiopotilaita pandemian aikana.
Mieti nyt vähän pitempään. Korona leviää myös ilmateitse, virusta kantava potilas voi siksi tartuttaa seuraavat kävijät sekä odotushuoneessa, että vastaanottotilassakin.

Unohtamatta tuplarokotettuja, jotka voivat sairastua ”ihmepiikeistään” huolimatta :sneaky::whistle:
 
vierailija
Meillä on elämässä aina riskejä. On riskejä, joihin voimme vaikuttaa ja on riskejä, joihin emme voi. On myös riskejä, joista emme vielä tiedä tarpeeksi.

Miksi tyypillä on kuitenkin tämä alla oleva teksti ohjeistuksena vastaanottojaan varten?
Ei halua ottaa itse kuitenkaan mitään riskejä eikä flunssapotilaita. Kirjoittaa toista ja noudattaa itse muita ohjeita., huijari.

On yksityisellä lääkäriasemalla töissä:
En hoida vastaanotollani infektiopotilaita pandemian aikana.
Epäitsekäs lääkäri, kun tietoisesti pyrkii suojelemaan asiakkaita mm. koronalta.

Olisi vallan ajattelematonta sekä itsekästä hoitaa ortopedisia sairauksia ja kotiuttaa asiakas hengitystieinfektio kaupanpäällisenä. Onneksi ilmaisee asian selkeästi.

Itse blokikirjoitus oli erittäin selkeä ja perusteltu.
 
  • Tykkää
Reactions: Latimeria
vierailija
Hänkin siis laskee vain koronaan kuolleet? Vakavasti sairastuminen ja pitkä sairaalahoito ei ole haitta, paitsi jos tulee rokotteesta? Long covidia ei edes tunnusta....hmm
 

Yhteistyössä