Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Tintta:joo tiedän kuinka saa vaihdettu soittöäänen,mutta jostain syystä en saa tota sieltä musakansiosta soittoääneksi
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Sama ongelma, ei onnistu millään. Mulla nokia 3120 classic.
Alkuperäinen kirjoittaja Mä:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Sama ongelma, ei onnistu millään. Mulla nokia 3120 classic.
Mäkään en oo saanu tilattua ko. puhelimeen soittoääniä. Saakohan tohon ollenkaan muita ääniä ku valmiina olevat?
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja Mä:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Sama ongelma, ei onnistu millään. Mulla nokia 3120 classic.
Mäkään en oo saanu tilattua ko. puhelimeen soittoääniä. Saakohan tohon ollenkaan muita ääniä ku valmiina olevat?
Se on mp3-puhelin, joten ei saa tilattua. Koneelta pystyy siirtää vaikka bluetoothin kautta.
Alkuperäinen kirjoittaja Mä:Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja Mä:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Sama ongelma, ei onnistu millään. Mulla nokia 3120 classic.
Se on mp3-puhelin, joten ei saa tilattua. Koneelta pystyy siirtää vaikka bluetoothin kautta.
Neuvoisitko miten koneelta siirretään?
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja Mä:Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja Mä:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Sama ongelma, ei onnistu millään. Mulla nokia 3120 classic.
Sun pitää ladata siihen Nokia pc suite
Alkuperäinen kirjoittaja Mä:Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja Mä:Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja Mä:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Sama ongelma, ei onnistu millään. Mulla nokia 3120 classic.
Kiitos. Kokeilen onnistuuko.
Alkuperäinen kirjoittaja Mä:Alkuperäinen kirjoittaja Mä:Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja Mä:Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja Mä:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Sama ongelma, ei onnistu millään. Mulla nokia 3120 classic.
Kiitos. Kokeilen onnistuuko.
Ei onnistunu.![]()