Lactal kirvelee !

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hiivainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hiivainen

Vieras
Kun on tässä ollut kaikenlaisia "aläpään ärsytysoireita" niin ajattelin kokeilla tuota Lactaliakin. Olen käyttänyt kuuriluontoisesti kahteen otteeseen. Ensimmäiset kerrat meni ihan ok, ei tuntunut miltään ja mielestäni auttoikin parin päivän jälkeen mutta seuraavilla kerroilla kun laitoin niin polte oli ihan hirveä ! Alkoi heti Lactalin laittamisen jälkeen ja hirveä kipu ja polte kesti vajaa puoli tuntia jonka jälkeen pikkuhiljaa helpotti ja pystyi nukkumaankin. Enää ei kyllä ole juurikaan auttanut näihin vaivoihin (kirvelyä, polttelua, vuotoa ja kutinaa koko ajan).

Mitä ihmettä - eihän tuon tuotteen pitäisi kirvellä tai polttaa ? Vai onkohan mulla limakalvot jo niin kurjassa kunnossa etteivät kestä enää mitään ... Lactalin tuoteselosteen mukaan polttelua voi esiintyä jos emättimessä on esim. hiivakasvustoa. Lisäksi selosteessa sanotaan että tuote on tarkoitettu "ärsytysoireisiin"mutta hiivaan sitä ei saisi kuitenkaan käyttää. Siis mitä ? Eikö nuo hiivan oireet; kutina, kirvely ja polttelu, ole juuri niitä "ärsytysoireita".

Nyt sitten laitoin alapään täyteen bulgarian jugurttia kun muutakaan kaapissa ei ollut ja olotila on aikaslailla helvetillinen. Lääkärissä näiden vaivojen takia on juostu vaikka kuinka mutta mitään varsinaista vikaa ei löydy. Annetaan vaan aina uusia rasvoja / hiivalääkkeitä / tms. ja tuntuu että rahat menee ihan hukkaan ! Voi kun joskus sais elää "normaalia" naisenelämää ilman näitä jatkuvia vaivoja :(

Onko tulehdukset poissuljettu? Jos sinulla on hiiva siihen jugurtti ei auta (ehkä voi hieman lievittää oireita muttei poista hiivaa) Jos käytät jatkuvasti käsikauppana saatavia hiivapuikkoja ne voivat ärsyttää alapäätä ja muutta ph:n tasapainoa.Hiivassa ja "ärsytysoireissa" on hyvin samanlaiset oireet, hiivan erottaa vaaleasta runsaasta kokkareisesta vuodosta.Ärsytysoireet johtuvat ph:n muutoksista esim.yhdyntä, jatkuvasti saippualla alapään peseminen ja näihin auttaa maitohappobakteerit.Pyydä lääkäriltä suun kautta otettava hiivalääke, on jopa puikkoja edullisempi ,eikä aiheuta limakalvojen ärsytystä. Itse olen saanut avun Cicatridina emätinpuikoista, saa ilman reseptiä,voisi olla myös kokeilun arvoinen.

Yhteistyössä