Laakkeilla lihoneita?????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Anna86
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Anna86

Vieras
Elikka minulla alkoi lihominen kun olin jotain 15(nyt olen 19) ja sairastuin vakavasti. Meni erilaisia masennus laakkeita ja jotain muita laakkeita myos.Ruokahalu kasvoi aivan alyttomasti ja paino alkoi nousemaan ja liikkuminen ei kiinostanut patkaakaa. Ja karkithan,pullat ja keksit kaikki tallaset tekivat kauppansa myos tavallisen ruoan yhteydessa. Elamaani ensimmainen muutos kun viime joulukuussa muutiin Kiinaan perheeni kanssa eli siis vanhempien kanssa ja edelleenki kaikki laakkeet kaytossa. ja kaikki jatku mallilaan jaatelot, karkit ja ylensyominen.. toinen muutos tapahtui helmikuussa lopetin kaikki laakkeet ''omalla luvalla'' ja samalla myos kaikki hyvat ihan kaikki ja soin kaksi kertaa paivassa joskus vain kerran vaikka tiedan etta ei hyvaksi ja nyt tahan paivaan asti olen laihtunut melkein 60 kg syon ihan normaalisti ja liikun myos,mutta ainuttaka pullaa,karkkia,jatskia ei ole viime helmikuusta mennyt..Myos tupakointi auttoi minua ei kerta kaikkiaan tehnyt mieli ja jos teki niin tupakalle. Ja viela haluan laihduttaa ainaski 30 kg ja aletaan olee normaali rajoilla niin voitte vaan kuvitella kuinka paljon olen painanut. Ja kolmas muutos tapahtui viime viikolla kun plussasin ja tupakka jai siihen paikkaan.. Elikka haluan vain sanoa jokainen joka haluaa pystyy laihduttaa, mutta vaatii tiukkaa itekuria, eika niita hyvia kannata kokonaan lopettaa, saahan sita vahan nautiskella!!Onnea kaikille yritykselle ja muistakaa jokainen pystyy!!

Yhteistyössä