Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Siis mihinkä sinulle ne lääkkeet on määrätty?Alkuperäinen kirjoittaja 03.12.2006 klo 23:38 nasu kirjoitti:Onko kenellekään muulle määrättty koko ajan semmoisia lääkkeitä, missä "omas paketis" lukee, että niitä ei sai raskaana ollessa käyttää, tai jos edes suunnittelee raskautta???eli mitä ne lekurit meinaa...