Lääkkeellisestä tyhjennyksestä huomennan 2vkoa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vaavimasu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Vaavimasu

Jäsen
25.10.2004
607
0
16
Millaista teillä on tässä vaiheessa vuoto ollut???
Mulla loppui jo välillä vuoto kokonaan ja nyt on sitte vajaan vkon tullut sellasia pienen pieniä tirahuksia pikkuhousunsuojaan.. Ihan sellasia että on sellanen punaruskea pieni läntti keskellä pikkuhousunsuojaa... Onko tää vielä normaalia?
Uskaltaiskohan vielä ukkelin kaa hommailla kortsun kera...?
Kuinkas moni on yrittäny suoraan tyhjennöksen jälkeen odottamatta ekoja menkkoja??
Mulle sanottiin että eka pitää kk päästä tyhjennyksestä käydä verikokeissa että on raskaushormonit hävinny ja sitte voi alkaa yrittää....

Minä olen nyt raskaana suoraan keskenmenon jälkeen. Mitenkään tietoisesti yritetty, mutta heti siis tärppäsi.

Mulla kolme keskenmenoa takana, ja koskaan en ole verikokeissa jälkeenpäin käynyt. Ihan olen kotitestillä testannut ja joka kerta on ollut negatiivinen n. 2 vikkoa tyhjennyksestä.

No siis tilanne riippuu ihan siitä kuinka pitkällä raskaus on ollut. Mulla oli keskenmenon jälkeen hcg 9 vielä 6 viikon jälkeen.. Eihän sitä ole pakko odottaa et tuleeko menkat mut oman kropan ja henkisen voinnin vuoksi olisi hyvä odottaa ne ekat kunnon menkat ja ihan jo senkin vuoksi et on helpompi tietää koska raskaus lähtee alulle kun sen laskee menkoista.

En osaa vastata tohon vuodon määrään kun itselläni oli tiputtelu vuotoa vielä 8 viikkoo keskenmenon lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen ja jouduin kaavintaan sen vuoksi. Mutta ilmeisesti vuodon pitäisi loppua 2-5 viikossa.. Kai?

Yhteistyössä