R
rib
Vieras
Mulla todettiin keskeytynyt keskenmeno ja eilen söin lääkettä joka aloittaa supistukset ja raskausjäänteiden poiston. Odottelin sairaalassa kolme tuntia, mutta vuoto ei alkanut. Kun pääsin kotiin, alkoi kohtalaisen runsas vuoto. Se ei kuitenkaan kestänyt kuin muutaman tunnin ja tänään vuotoa ei ole juurikaan enää tullut. Nyt pelottaa että onkohan raskausjäänteitä kuitenkin jäänyt kohtuuni.. Raskaus oli keskeytynyt ilmeisesti jo varhaisessa vaiheessa, koska ultrassa todettiin vain noin 7 mm. jäänteitä, vaikka raskausviikkoja piti olla kasassa jo 11.
Onko täällä muita jotka ovat tehneet keskenmenon lääkkeellisen hoidon ja miten paljon teillä on tullut vuotoa? Mulla on jälkitarkastus vasta kuukauden päästä, joten tosi pitkä aika odotella jos sitten vielä päätteeksi joudunkin vielä kaavintaan.
Onko täällä muita jotka ovat tehneet keskenmenon lääkkeellisen hoidon ja miten paljon teillä on tullut vuotoa? Mulla on jälkitarkastus vasta kuukauden päästä, joten tosi pitkä aika odotella jos sitten vielä päätteeksi joudunkin vielä kaavintaan.