lääkärin arvailuja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Vieras
kävin uudestaan alavatsa ja alaselkä kipujen takia lääkärissä. välillä koskee niin kovasti ettei voi kuin maata yhdessä kohti ja purra hammasta..

maanantaina oli päivystyksessä lääkäri sitä mieltä et mulla vaan selkä jumissa. sain kipupiikin ja tramal särkylääkettä. tänään eri lääkäri oli sitä mieltä et ei voi olla selkävaivoja... epäili et olis virsatietulehdus, mut sitä ei ainakaan maanantaina ollu. tai sit et oisin raskaana tai joku muu alavatsa sairaus (?)....

no, ei muuta kun kokeisiin.... ja maanantaina lääkäri soittaa tulokset. Taitaa tulla pitkä viikonloppu....

mistä noi kivut voi johtua jos ei ole kerran selkä vaiva....

noku en oo lääkäri, enkä sua nähny, ni vaikea tehä mitään arvailuja. hiivatulehdus on joskus mulla tehny alavattakipuja, mutta ei selkään. eiköhän se lekuri osaa sanoa.

Alaselkäkipu, vois olla munuaisperästä, vois olla myös jokin harvinaisempi esim munasarjan kiertyminen... ootko hyppinyt tai harrastanut esim erityisen rajua seksiä.
Lihasperäistäkin vois olla. Se Tramal varmaan auttoi hetkeks.. mutt kun lääkkeen vaikutus lakkaa niin taas alkaa kipu, jos lihas on esim revähtänyt tai tulehtunut.
Vaikea sanoa, tuohon voi olla niin monta mahdollisuutta.

En halua mitään piruja maalailla seinille, mutta siskolla tuollaiset kovat(kin) kivut johtui endometrioosista. Ja siskolta kerettiin jopa leikata täysin terve umpilisäke, kun lääkärit ei keksineet syytä.

no ei maanantaihin asti kärsiny odottaa. kivut niin hirveet et pakko oli käydä päivystyksessä. lähete naistentautian polille, sinne huomen aamulla. arveli et munasarjoissa jotain ongelmaa.... jos ei löydy mitään siten kirurgian polille....

huoh....

mulla kysta munasarjassa aiheutti niin hirveän kivun, että kirjaimellisesti näki tähtiä ja pystyi vain makaamaan liikkumatta paikallaan. viikon pari sen jälkeen oli alavatsa todella arka.

Yhteistyössä