Lääkäriasiaa flunssasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti

Vieras
Mulla on kauhee flunssa mutta ei kuumetta. Tukossa, kurkkukipu ja kaamee yskä. Ei tässä muuten sen suurempaa ongelmaa olis, mut oireet pahenee iltaa ja nukkumaan menoa kohden ja en pysty nukkumaan. Jo 4 yö valvoessa, onko tää normaalia? Siis toki nukun, mut jotain 3h yhteensä. Alkuyöstä ja aamusta. Alkaa puhti loppuu..

Sinuna kävisin näytillä ainakin hoitajan luona jos ei lääkärille pääse... saisit ehkä jotain lääkettä, mulla oli angiina ja samanlaiset oireet ku sulla, mutta odotin niin kauan lääkärille menoa että jouduin sit osastolle :ashamed:

Minul oli keuhkokuume ja just tuota illalla ja alkuyöstä pahenevaa yskää. Myös rintaa pisti.
Söin lääkkeet ja kaikki hävis. Nyt iski sit uus flunssa ja tuntuu yskä taas pahenevan iltaa kohti. Eikä juuri kuumetta ollu.
Eihä täst oo kuin se n. 4 viikkoa kun olin kipeenä. Onneks on tiistaina kontrolli käynti lääkärissä. Saa sit tietää että uusiiko keuhkokuume vai mitähä tää on.
Pää hajoaa kun yskittää ja kaikki paikat niin tukossa et tuntuu kuin happi loppuis.

Siis voiko kuumeeton flunssa olla jotain vakavampaakin? Lapsi ties kuinka monetta viikkoa räkäinen. Nyt myös yskii. Kuumetta ei ole ollut. Virkeä ja leikkii normaalisti. En ole vienyt lääkäriin, kun olen ajatellut, ettei sieltä mitään apua saa. Välillä on lähes oireeton ja sitten se taas alkaa. Ilmeisesti saa jatkuvasti uuden tartunnan ja tätä on ollut siitä asti kun aloitti päiväkodissa elokuussa.

Meinasin tehdä just aloituksen samasta asiasta.
Aivan kamala olo, kurkku kipeä, limaa nousee, joka paikkaa särkee, paleltaa, pää kipeä, mutta EI kuumetta. Nukkumaan olen pystynyt buranan avulla, mutta katkonaisesti. Tämä on kamalaa!!

Yhteistyössä