lääkäri ultra

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja poika vai tyttö?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

poika vai tyttö?

Vieras
kävin rv 18 tutkimuksissa ja nkl:ssä tehtiin samalla ultra. Kysyin näkyykö sukupuoli ja lääkäri sanoi,että kyllä hän voi veikkauksen kertoa,että pojaltahan tämä näyttää. NÄkyi pippelin muotoinen uloke ja aika pitkä sellainen,mutta en tajunnu kysyä näkyykö kivekset. Rakenneultra on kahden viikon päästä,mutta jäi vaivaamaan,voisiko olla kuitenkin tyttö?

Olen odottanut itse muka tyttöä, jo oireiden perusteella,vaikka niistä ei voi sanoa tietysti mitään. Onko kellään kokemusta?

No minun mielestäni kaikki on mahdollista, jos lääkärikin on vaan "veikannut" ja niin aikaisilla viikoillakin. Hyvä ja kokenut lääkäri näkee toki jo silloinkin, mutta.... Itselleni lääkäri on kahdesta sanonut, että 100% varma poika ja se on kyllä pitänyt paikkaansa (tosin viikkoja vähän enemmän ja 4d ultrassa) :D Vaikka kuinka itselläni oli toisesta jotenkin "tyttöolo".....

Mulle veikattiin viikolla 17 poikaa. Poikahan se oli. Yleensä jos poikaa veikataan, niin se pitää paikkaansa. Niin päin enemmän erehdytään,että veikkailaan tytöksi ja onkin poika. Harvemmin sielä tytöltä mitään pippelin näköisiä ulokkeita löytyy. Poika se on. Onnea pienen pojan äidille! :)

Kyllä nuo veikkaukset on melkeenpä 100% varmoja, jos poikaa veikataan. Itse olen nimittäin kätilö. Joskus voidaan erehtyä niinpäin, että veikkaillaan tyttöä mutta tuleekin poika, koska pippeli voi olla vielä niin "näkymätön". 99% todennäköisyydellä sulla siis on poika masussa. Onnea!

Kiitos :) Kyllä siinä kuvassa selkeästi näkyi riittävän pitkä uloke :) Olen palstoja lukenut ja kiveksistä ei puhunut mitään,mutta mielestäni riittää tuo pippelin näkymä,koska se ei voi kovin helposti varmasti muuttuakkaan :D

Mulla on ultra ollut aina 17-19viikoilla. Ekalla kerralla veikkaus oli poika ja poika tuli. Tokalla oli tyttö ja tyttö tuli. Kolmannella tyttö ja tyttö tuli ja neljännen kohdalla veikkailivat poikaa ja poika tuli.

Mulle sanottiin ekan kohdalla viikolla 18, että tyttö tulee ja tyttö tuli. Nyt pikkukakkosen kohdalla veikaksivat poikaa viikolla 19 ja nyt on viikko 35 menossa ja kävin vielä yksityisellä kysymässä sukupuolta, koska remontomme taloa ja haluan vauvalle oikenväriset seinät :D Selkeä poika oli.

Mulle sanottiin kakkosesta jo np-ultrassa rv 12+ että näkyy "tappi" jalkojen välissä ja viittais poikaan. Rakenneultrassa "tappi" oli edelleen paikallaan ja pikkuinen poika sieltä syntyikin!

KIVIÄKINKIINNOSTAA: NÄitkö sinä itse ultrakuvia ja millä viikoilla tämä poika veikkaus sinulle tehtiin? Juuri tätä mietin,kun itselläni on ihan tyttöolo ja sama se kumpi syntyy,mutta näitä ajattelin et kenellä on poika veikkaus muuttunut tytöksi?

lääkäri siis sanoi että pojlata tämä näyttää,mutta varmista vielä rakenneultrassa,joka on reilun viikon päästä. sitten näytti tuon pippelin ja sanoi,että poika tämä näyttää kyllä olevan..

Mielenkiintoista lukea näitä, kun usein sanotaan, että poika veikkaus ei enää tytöksi muutu varsinkaan jos ultra on tehty yli 18 viikolla,mutta kaikkihan on mahdollista :D

Yhteistyössä