Mulla 25.2Alkuperäinen kirjoittaja vieras:LA 24.2.2009 eli rv 32+2 kai
jee ehkä syntyvät samana päivänäAlkuperäinen kirjoittaja Finttu:Mulla 25.2Alkuperäinen kirjoittaja vieras:LA 24.2.2009 eli rv 32+2 kai
mul oli kuopuksesta sama laskettuaika, mutta se syntyikin helmikuussa :heart:Alkuperäinen kirjoittaja neiti Apila:10. 3. eli voiton puolella jo
Tää menee yli reilusti. Niin oon menny mäkin ja mun mies. Josko vapuksi tulis ulos.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:jee ehkä syntyvät samana päivänäAlkuperäinen kirjoittaja Finttu:Mulla 25.2Alkuperäinen kirjoittaja vieras:LA 24.2.2009 eli rv 32+2 kai
mutta lapsi kiittää kun onkin alkuvuoden mukula B)Alkuperäinen kirjoittaja sisar puoliQ:eilen män |O
niinno ei oo ainakaan koulunsuhteen niin kovaa kiriä...ja voi ikää kysellessä olla aina -09 lapsia...Alkuperäinen kirjoittaja KYRSÄ:mutta lapsi kiittää kun onkin alkuvuoden mukula B)Alkuperäinen kirjoittaja sisar puoliQ:eilen män |O
Mäkin menin 2vkoa yli, samoin käsittääkseni mun mies. Mutta meidän esikoinen meni vaan kolme päivää yli. Että hyvin voi teidänkin lapsi syntyä helmikuun puolellaAlkuperäinen kirjoittaja Finttu:Tää menee yli reilusti. Niin oon menny mäkin ja mun mies. Josko vapuksi tulis ulos.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:jee ehkä syntyvät samana päivänäAlkuperäinen kirjoittaja Finttu:Mulla 25.2Alkuperäinen kirjoittaja vieras:LA 24.2.2009 eli rv 32+2 kai
Ei kai ne nykyään anna olla yli kolmea viikkoa yli lasketun ajan.
esikoisella oli sama la, syntyi sitte 23.3.Alkuperäinen kirjoittaja neiti Apila:10. 3. eli voiton puolella jo