L-Koodi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Karussa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä näin myös vaan lopun kun unohdin ajankulun koneella :kieh: . Paljon ehti ainakin lopussa tapahtua, mutta en viitsi kertoa jos sulla on mahdollisuus nähdä koko jakso.

Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:
Se meni mulla nauhalle. Voit kattoo sen kun tuut tänne.

No kiva! :hug: Jos meillä vaan on siihen aikaa sitten... :p

No etköhän sä voi sen krapulaa potiessa katsella, mulla on niin monta jaksoa vielä rästissä, että en tiiä viittiikö sitä vielä katsella... voisin vaikka sillä välin nakata pojat hoitoon...

Se meni mulla nauhalle. Voit kattoo sen kun tuut tänne.

No kiva! :hug: Jos meillä vaan on siihen aikaa sitten... :p

No etköhän sä voi sen krapulaa potiessa katsella, mulla on niin monta jaksoa vielä rästissä, että en tiiä viittiikö sitä vielä katsella... voisin vaikka sillä välin nakata pojat hoitoon...

Sopii hyvin. Mä ihan hätkähdin viime yönä kun tajusin ettei oo enää montaa päivää kun tuun! :o :D
Hätäännyin jo suurinpiirtein etten kerkee pakata tai mitään! :laugh:

Ja mä oon ressaillut, että vittu tuliko se mahatauti nyt meille, kun jätkillä on ollut vähän pakki löysällä.... että kiva lähtee reissuun jos paska lentää minkä kerkee. Ei helvetti. Joten pidä rakas kovasti peukkuja, että tää ei oo mitään mahatautia!!!!

Sit mä ressaan vielä niistä kengistä. Millä kengillä lähden sinne messuille, kun pitää jaksaa olla kintuillaan koko vitun päivä ja ilta ja kun ei ihan lenkkareissakaan kehtaa lähtee...

Ja mä oon ressaillut, että vittu tuliko se mahatauti nyt meille, kun jätkillä on ollut vähän pakki löysällä.... että kiva lähtee reissuun jos paska lentää minkä kerkee. Ei helvetti. Joten pidä rakas kovasti peukkuja, että tää ei oo mitään mahatautia!!!!

Sit mä ressaan vielä niistä kengistä. Millä kengillä lähden sinne messuille, kun pitää jaksaa olla kintuillaan koko vitun päivä ja ilta ja kun ei ihan lenkkareissakaan kehtaa lähtee...

Pidetään peukkuja ettette tuu kipeiks! :hug:
Älä niistä kengistä stressaa, istutaan välillä lepäämään kuin vanhat mummot konsanaan. Tai sit sun on vielä ostettava uudet kengätkin. :D

Pidetään peukkuja ettette tuu kipeiks! :hug:
Älä niistä kengistä stressaa, istutaan välillä lepäämään kuin vanhat mummot konsanaan. Tai sit sun on vielä ostettava uudet kengätkin. :D

Niin, mutta ei mulla ole aikaa ostaa uusia kenkiä, eikä kyllä ees rahaa.

Yhteistyössä