kytkyliittymästä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hinni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Hinni

Aktiivinen jäsen
27.09.2004
2 112
0
36
Ensi viikon maanantaina mulla loppuu se kytkysopimus. Mitenkäs se menee, jatkuuko se liittymä sit normaalisti jos en tee mitään ja se puhelimen osuus vaan sitten vähenee laskusta? Ja jos en liittymääni vaihda, jatkuuko vanha liittymä taas jollain vuoden periodilla vai kuinka? Olen kyllä aatellut vaihtaa liittymän, sillä mulla ei oo noille puhepaketeille tarvetta kun niin vähän soitan. Ja jos haluan vaihtaa liittymää, voinko tehdä sen vaikka tänään ja laittaa sen alkamaan sit ensi viikosta kun entinen sopimus loppuu?

Mulla loppuu tämän kuun laskutuskauden jälkeen ja siite jatkuu normaali sopimuksena joka perus hinta on kaks euroa kuukaudessa. mikä kytky sulla on? mulla elisan. tuosta toisesta liittymästä en tiiä.

Alkuperäinen kirjoittaja Justme2:
Mulla loppuu tämän kuun laskutuskauden jälkeen ja siite jatkuu normaali sopimuksena joka perus hinta on kaks euroa kuukaudessa. mikä kytky sulla on? mulla elisan. tuosta toisesta liittymästä en tiiä.

Dna-kimppa.

Määräaikainen tuon mukaan http://www.dnafinland.fi/content/consumer/customer-service/instructions-and-conditions/_files/dna_kimppa_ehdot-pdf/file/dna_kimppa_ehdot.pdf

Yhteistyössä