Kysytään nyt vielä tätäkin... onko lapsesi reissannut ilman sinua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja peppuliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tampereella on käynyt isovanhempien kanssa, siis tuo 3 v 9 kk ikäinen esikoinen. Ei sen kauempana vielä (Turussa asutaan).
Suunnitelmissa oli se, että tyttö olisi lähtenyt isänsä kanssa Turkkiin ensi keskiviikkona 10 päiväksi, tutustumaan isoäitiinsä, täteihinsä, setiinsä, serkkuihinsa....mutta tehtiin kuitenkin se päätös, että mies menee tällä kertaa yksin.

Mummin ja vaarin kanssa tossa heinäkuussa oli muumimaailmassa käymässä, kun mulla ei ollu lomaa vielä tänä kesänä.

Ja sitte on suunnillee kerran kuukaudessa mummin ja vaarin kanssa isomamman ja -papan luona viikonlopun, kun mä oon töissä (eli mä vien pe tarhaan päikkäreille ja mummi ja vaari hakee sit iltapäivällä, ajelevat reilun tunnin tästä sinne isomammalaan ja sunnuntaina palaavat kotiin, mä tuun töistä vasta ku herra jo nukku).

Molemmat on käyny mamman ja papan tai kahden mamman kanssa laivalla ja poika on ollu mamman, papan ja isomamman mukana Norjassa ja Lapissa niin, että täytti reissussa 4 vuotta. POika odotti matkaa innolla ja kun epäilin, että jos tulee ikävä, poika tuhahti ja sanoin "No sit mä tietty soitan sulle" Mä epäilin, ettei se auta ikävään, jolloin poika kattoi muo sen näköisenä, että mä olin sen mielestä harvinaisen pöljä "No sit mä menen tietenkin mamman syliin" Homma oli loppuun asti mietitty :D Ja matka meni hyvin!

Yhteistyössä