Kysynpähän jo etukäteen (raskaustestistä)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Onko nuo liuskatestit yhtä luotettavia kuin ne kuumemittarin näköiset? Menin piheyksissäni tilaamaan liuskamallisia, ja jos vain huomenna postissa tulevat, on tarkoitus sellaisella testata. Voiko sen testaamisen mokata jotenkin?

http://www.kotitesti.fi/eritt%C3%A4in_herkk%C3%A4_sofi_one_step_raskaustesti_pr_220.html

No ei se luotettavuus ole hinnasta kiinni. Itse oon vielä pihimpi ja tilaan raskaustestini ebaysta - eurolla saa 5 kpl liuskatestejä, postikuluineen päivineen. Luotettavia ne on tähän asti ollu.

Mä sain kaikista puikoista ja liuskoista negan mutta Cb:n digillä plussan 1-2vko. Tein testit kyllä malttamattomana pari päivää etuajassa.

nega tuli, mutta toiveikkaana kyselen, voisikohan oikeasti vaikuttaa se, että a) liuska oli ollut 20 asteen pakkasessa postilaatikossa b) virtsa opi melko lämmintä eli vasta tehtyä

Siksi noista, koska ohjeissa mainittiin molemmista seikoista (siis että jos testi ollut kylmässä, pitäs antaa lämmetä ja toisin päin virtsan pitäs antaa jäähtyä kupissa 10 -20 min.)

Arvaatkaa maltoinko odottaa :/

Yhteistyössä