Kysyn taas jos ois uusia neuvoja jollain

• Viestiketjun aloittaja Marsupilami ei pääse kirjautumaan
  • Ensimmäinen viesti
Marsupilami ei pääse kirjautumaan
Eskarilaisen käyttäytymisestä siis kyse.
Tyttö ei aamuisin nouse, ihan kamala taistelu saada pois sängystä.
Aamu toimet on yhtä helvettiä, ja autoon saaminen tuskan takana.

Koulussa kaikki asiat on ok. Iloisena tulee kotiin, ja kertoo päivästään. Kolmekin tuntia saattaa iltapäivästä mennä hienosti tytön kanssa. Mutta sitten se taas alkaa.
Valehtelu, tappeleminen, kiljuminen, ovien paiskominen, vänkääminen..

Ja eritoten, kun tuo on alkanut oikeesti valehtelemaan olostaan. Olevinaan kipeä ja väsynyt ja oksettaa ja koskee joka paikkaan.
Ihan kamalaa kun en enää erota, milloin puhuu totta.

Repesin, ja huusin tuolle.. Idiootti olin :(
Mutta olisko kellään mitään ideaa, mitä tässä osaisi tehdä?

Tiedän että osa noista kuuluu tuohon ikään, mutta ... Joku järki tähän pitäisi saada

Ap
Illalla mennään 8 maissa peteihin ja 9 sammutetaan valot. Saavat siis tunnin verran lukea petissä.

Tuota väsymystä minäkin mietin, mutta kun ei kuitenkaan päivälläkään nukahda, vaikka olen lepäämään laittanut.
Ja illalla jaksaa kuitenkin aina sinne valojen sammutukseen asti hereillä

Ap
Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:
Hankala ikä... Täällä on kans 6-v tyttö. Ei se auta, ku kestää ja välittää. Vanhimmalla oli aivan karmivan hirveä uhma samassa iässä. Noh, tiesin siis, mitä oli tulossa.
Miten minä voisin likan silmissä olla millään lailla hyvä äiti, kun toinen joka aamu itkun kanssa sinne kouluun menee, ja minä pakotan..
Millon koskee mihinkin aamusin ja iltasin, ettei vois mennä kouluun, mutta minä laitan, koska en oikeasti tiedä, valehteleeko vai ei.

Kai se lapsikin tässä kärsii, kun vaan osaisin ymmärtää, miten osaisin auttaa..

ReddyHead
Ihankuin olisi omaa kirjoitustaan lukenut...

Tulee mieleen väkisinkin, että onko kaikki eskarissa ok? Kun ei halua sinne mennä, tekeytyy kipeäksi, on iloinen kun pääsee kotiin....

Meillä tuolla tavalla käyttäytyi tyttö, ennenkuin saatiin hänelle oma opetussuunnitelma eli helpotettu matikka. Matikka oli tosi vaikeaa, ope painosti, laitteli viestejä kotiin ja itkun kanssa tehtiin kotona läksyjä, kun ei osaa niin ei osaa.. jne jne..

Ja ihan samalla tavalla--aamulla kokeiltiin otsaa kun oli olevinaan kuumetta, milloin oli muka maha kipeä. Hankalaa tosiaankin, kun ei tiedä onko totta vai ei.

Oletko kysellyt opelta/tytöltä miten eskari on mennyt ja miten on pärjännyt siellä kavereiden kanssa?

Yhteistyössä