V
vieras
Vieras
Eli meillä on ulkovarastossa vauvan rottinkinen ensisänky ja sitteri. Ne on ainoat joita ei ole vielä vauvalle laitettu valmiiksi.
Tänään kävin kurkkaamassa ja siinä patjan päällä näkyi hiiren papanoita. Toisella palstalla minut peloteltiin nyt metsämyyrällä ja myyräkuumeella. Eli että luultavasti ei olisikaan ollut hiiri vaan metsämyyrä, joka siellä varastossa on käynyt.
Tiesin, että niihin papanoihin voi törmätä, koska niitä oli jo joulukoristelaatikoissakin nähtävillä ja muuallakin olen törmännyt niihin.
Nyt pitäisi kuitenkin putsata tuo rottinkisänky ja hankkia siihen uusi patja. Patjan siis ilmanmuuta olisin hankkinut uuden, vaikka se ei olisi edes pölyä ikinä nähnyt. Ja sitteri pitää pestä, muistaakseni käsipesu siinä sitterissä. Siis ei voi edes kovikkeen takia laittaa koneeseen.
Eli pitääkö mun tosiaan mennä ostaman hengityssuojaimia ja sitten kertishanskat kädessä pestä tolulla toi sänky ja sitteri sitten jollain muulla? Pitääkö siis ihan tosissaan pelätä saavansa myyräkuume niistä?
Huomenna tasan 38+0 ja olen jo tosi puhki ja väsynyt ja nyt ihan poruttaa se, että tämä pesuhomma kävi näin vaikeaksi. Ja pohdin, että mitäs jos sain jo aamulla sen myyräkuumeen kun siellä varastossa pyörin.
En oikeasti tiedä onko tämä edes realististista.
Ja mies totesi vain, että kaikesta sinäkin jaksat stressata.