Kysyn nyt teiltä hiukan käytettyjen vaatteiden hinnoista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja myymässä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

myymässä

Vieras
Eli paljonko olisit valmis maksamaan hyvistä,mutta käytetyistä farkuista(n.140cm-170cm),poikien ja tyttöjen?Tai siisteistä huppareista,collegepaidoista yms.??Mä en jaksais raahata noita tuonne kirppikselle vaan aateltiin pistää huutonettiin myyntiin.Hinnat vaan hukassa...!?
Ja sit olis vauvojen vaatteita vinopino,mut pitäiskö nekin pistää sit samankokoset samaan pinoon ja myydä"könttinä"vai erikseen?Puuh!Kertokaa mikä olis järkevin tapa=)

Farkuista 3-5e
paidoista1-2e
huppareista max 4e

Vauvojen vaatteista 0,10-2e noin pääsääntösesti, toki vaattesta riippuen, mutta tavallisista bodeistä, housuista jne en maksas ton enempää. Ulkovaatteet sit erikseen tietty. Itse suosin myyjänä ja ostajana kirppiksiä, huutonettiä en ollenkaan. Mutta jos siellä myyt, niin mieluummin yksittäin, kuin pakettina.

No sitähän mä oon just miettiny et'VIITTINKÖ pistää sit jonkun 0e alotuksen ja menee sit 1-2eurolla ja maksaa sit ne postituskulut,jotka VOI olla suuremmat ku vaatteiden hinta!!!Ei oo siis kokemusta tuosta huutonetin toiminnasta.....

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No sitähän mä oon just miettiny et'VIITTINKÖ pistää sit jonkun 0e alotuksen ja menee sit 1-2eurolla ja maksaa sit ne postituskulut,jotka VOI olla suuremmat ku vaatteiden hinta!!!Ei oo siis kokemusta tuosta huutonetin toiminnasta.....

Kannattaa tehdä paketti, johon tulee samankokoista vaatetta. Kun ne farkut voi yksistään jo mennä pakettimaksulla (8,50) ja siihen pakettiin saa muistaakseni laittaa 2 kg eestä tavaraa. huutiksessa laitetaan postikuluihin se, mitä ottaa postituksesta ja kommentti, että ostaja maksaa postikulut.

Yhteistyössä