Kysymys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rautarouva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miksi haluat: En kyllä tiedä vielä haluanko, mutta tuo jätkä on ilman kaveria vielä.
Halusit saada: En varsinaisesti halunnut, mutta kun ehkäisy petti se oli iloinen yllätys.

Eikö se ole ihan normaali elämän jatkumo? Lisääntyminen siis? Toisilla on siihen vahvempi vietti, toisilla vähemmän vahva, mulla se on vahva, joten se oli aika itsestään selvä asia jo nuoruudessa, että jos vaaan saan niin lapsia haluan.

nyt saan varmaan paskaa niskaan mut halusin lapsen jotta elämä muuttuis (juominen loppuis). mulla se toimi mut kaikilla ei et en suosittele. yksinhuoltajuus on rankkaa, mulla onneksi helppo lapsi ja jaksoin hyvin. nyt meillä on uusioperhe jonka tuorein jäsen on kk:n vanha =)

Saako vastata jos ei halunnut? =) En halunnut mutta sieltä se kuitenkin ehkäisystä huolimatta tuli ja onhan tuo nyt tietenkin rakkain mutta en ole ikinä lapsia halunnut =)

Haluan kokea uudelleen raskauden, jossa sisälläni kasvaa uusi elämä. Kaikkine vaivoineen se on niin palkitsevaa. Tunne, kun lapsi syntyy, on ainutlaatuinen.

Tunnen olevani tärkeä, kun symbioosi vauvan kanssa on jatkuva. Muodostan koko elämän jatkuvaa sidettä toiseen ihmiseen. En koskaan tule jäämään yksin. Kun olen vanha, on lapsia, jotka huolehtivat minusta.

Aika ei käy pitkäksi. Olen elänyt villit vuodet, nyt on aika elää lapsiani varten.

Sen rakkaudentunteen vuoksi haluan aina vaan lisää lapsia =)

Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Eikö se ole ihan normaali elämän jatkumo? Lisääntyminen siis? Toisilla on siihen vahvempi vietti, toisilla vähemmän vahva, mulla se on vahva, joten se oli aika itsestään selvä asia jo nuoruudessa, että jos vaaan saan niin lapsia haluan.

Tästä en tiedä, mutta näitä syitä on kiinnostava lukea :)

Yhteistyössä