Kysymys??!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Minttu

Vieras
Otin katumuspillerit 22.9 torstaina. Seuraavana päivänä olin yhdynnässä, onko siis mahdollista, että olisin raskaana vai onko katumuspillereillä vaikutusta enää siinä vaiheessa tähän asiaan??!! Jos jollain on alkanut raskaus näin, haluaisin tietää häneltä enemmän. Tai jos joku tietää asiasta enemmän, olisi mukavaa. Raskaus olisi odotettu..

Niin, mutta ennen katumuspillereitä olin ollut yhdynnässä ja nämä oli tarkoitettu keskeyttämään se raskaus.. Tulimme kuitenkin toisiin ajatuksiin ja yritimme heti perjantaina uudestaan. Hänen matkansa vuoksi, emme ole sen jälkeen ole yrittäneet...

Kummallista, että ihminen ottaa katumuspillerin ja sitten haluaakin seuraavana päivänä lapsen? Kannattaisiko kasvaa ensin aikuiseksi ja vasta sitten harkita perhettä. Jos mieli heittelee päivässä toiseen suuntaan, ei ehkä ole vielä valmis vanhemmaksi.

Tuskinpa voit olla raskaana. Raskautuminen on ylipäänsä mahdollista ovulaation aikoihin ja vain noin muutamana päivänä siitä. Jos siis olet raskautunut ja ottanut katumuspillerin, on hyvin epätodennäköistä, että voisit heti taas raskautua. Toki se on mahdollista.

Muilta osin yhdyn *:n näkemykseen. Kyseessä on hieman isompi asia kuin yhdessä yössä tehty päätös.

...näin on tapahtunut, olen kyllä jo äiti, lapseni on 11 vuotias..on hieman monimutkaista rupea yksityisasioita tässä selvittämään, mutta ajattelin vain että joku ehkä tietäisi oikean vastauksen, eikä pelkkää morkkaamista. Täytyy kysyä esim lääkäriltä, ajattelin vain että tämä olisi helpompi tapa näin sunnuntaina...

Mitäs jos jätät sen lapsenteon vastuullisille ihmisille ettei tuu taas äpärälapsii ja yksinhuoltajii maailmaan lisää. Jookos!!??? Vituttaa tommonen että eka hypätään vieraaseen petiin ja sitte vannotaan toiselle rakkautta ja vielä yritetään lasta tuollaisee sekasoppaan... Hitto että hävettäis olla sitte se lapsi ku äiti on tuommonen huora, Hyi hitto tosiaan... jos tuut raskaaksi niin et voi edes olla varma kenen se lapsi on. Ei saatana!!!!

Ainiin ja unohdin vastata kyssään. Ei, katumuspillerit ei ole luotettavia. Kaveri nuorena raiskattiin ja otti k-pillerit. Silti tuli raskaaksi ja joutu tekeen abortin!!! Joten sinuna miettisin hieman ennen ku pillua jakaisin jokaiselle.

Niinhän se varmaan sitten on, en ole kyllä pettänyt ketään, enkä ole yksinhuoltaja, vaan normaali jo 10 vuotta työssäkäyvä äiti..se on vaan niin, että et tiedä mitä on tapahtunut, enkä sulle sitä kertoiskaan, edes anonyyminä...

Äpärälapsia?!? Kuule ihan tavallisia lapsia ne yh.den:kin lapset on. Voi olla jopa fiksumpia kun omas. Ei ole tietenkään fiksua alkup. touhut, mutta jätä lasten mollaaminen tämän ulkopuolelle.

...mitä telotusta!!! Minä itse uskon täysin ap:n kysymyksen aitouteen, enkä häntä provoksi menisi ikinä sanomaan! Ei toista voi noin lyhyen tarinan/kysymyksen perusteella ruveta melkein huoraksi nimittelemään, puhumattakaan lapsia äpäriksi nimeämään!!!
Menisitte itseenne te nimittelijät!!!
Entäs jos kyseessä olisi ollut vaikka raiskaaminen?? Uskomatonta ja sydämetöntä mennä toinen tuomitsemaan kysymyksen takia!

mä oon kans samaa mieltä eiköhän tämä palsta oo tehty siksi että ihmiset voisivat kysyä mielipiteitään tai keskustella heitä askarruttavista asioista.
oon töissäni kuulllut paljon samanlaisesta tilanteista kuin alkuperäisellä on.
joten kyllä sinä voit olla raskaana =) tee testi ja onnea jos plussaa näyttää=)

Vihdoinkin...ajattelin jo, etten tällaisilta palstoilta kysy enää mitään, kun tuomio oli mitä oli. Mutta onneksi uskalsin pistäytyä taas, koska yllätyin positiivisesti :)
Kaikkea hyvää teille odotukseen tai sitä yrittäville, lapset ovat kyllä maailman ihanin asia..

Yhteistyössä