kysymys ylipainoisille! Seksikkyydestä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kokoa 54
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kokoa 54

Vieras
Kuinka monella ylipainoisella on niin hyvä itsetunto, että voi "keikistellä" miehelleen vaikkapa seksikkäissä alusvaatteissa, eli siis vietellä miehen? Erityisellä mielenkiinnolla odotan 50 --> kokoisten ajatuksia :)

Itse haluaisin, mutta en vain pysty. En ole mielestäni seksikäs, en edes "hepenissä" (ja mistä oikean kokoisia hepeniä edes löytää), mietin mielessäni miltä roikkuva maha näyttää joten ei onnistu minulta.

Voiko tämmöinen iso nainen näyttää seksikkäältä vaikkapa oikean kokoisessa korsetissa yms?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
olen kokoa 38 ja en pysty...
Mitä väliä sillä painolla on!!

Niin eihän sillä mitään väliä ole, mutta nyt hain lähinnä ylipainoisista niin hyvän itsetunnon omaavia tms. jotka pystyy. Jotenki sitä kai ite kuvittelee, että hoikemmilla on automaattisesti niin hyvä itsetunto, vaikka oikeasti ei niin olisi... :ashamed:

No minä olen vasta 48, mutta en tunne itseäni seksikkääksi alusvaatteissa. (Eilen joku kuvailikin niitä "maksamakkarasloggeiksi" :laugh: )

Vaatteet päällä sen sijaan voinkin olla vetävän näköinen. Istuvat, oikean kokoiset vaatteet... Niitä vaan on kovin vaikea löytää ja sitten jos löytää niin menee kuukauden tili. :headwall:

Mulla on hyvä itsetunto..Painan 80kg ja mulla on TOSI ÄLLÖTTÄVÄ vatsa mutta kun pistää korsetin päälle niin johan rupiaa seksiä tihkumaan =) Ei seksikkyys ole painosta kiinni.Luulen että ukkoni tykkäis musta mustissa stay upeissa vaikka painaisin 100kg :whistle:

Hyvä itsetunto muuten paistaa makkarissa B)

Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Pitääkö käyttää "hepeniä" että on seksikäs?

No nuo hepenet yleensä mielletään seksikkäiksi, joten itse ajattelen se näin: en ole seksikäs hepenissä, saati sitten alasti.

Mutta ei, ei tarvii hepeniä ollakseen seksikäs. Joku on seksikäs vanhassa t-paidassa, tosin silloin yleensä on vahva itsetunto ja itse tietää näyttävänsä hyvältä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
olen kokoa 38 ja en pysty...
Mitä väliä sillä painolla on!!

Niin eihän sillä mitään väliä ole, mutta nyt hain lähinnä ylipainoisista niin hyvän itsetunnon omaavia tms. jotka pystyy. Jotenki sitä kai ite kuvittelee, että hoikemmilla on automaattisesti niin hyvä itsetunto, vaikka oikeasti ei niin olisi... :ashamed:

Eihän meillä ole. Mä olen alipainoinen ja häpeän fyysistä ulkonäköäni. Mielelläni olisin hieman pyöreämpi ja muodokkaampi.... Mutta oman mieheni edessä en onneksi häpeä. Tiedän jo kokemuksesta, ettei ne mun luiset lanteet tai pienet rinnat välttämättä yksinään miestä sytytä, mutta mun halukkuus ja kosketus kyllä!

Alkuperäinen kirjoittaja kiltistituhma:
kanna läskis ylpeydellä ni miehelläs seisoo.
:saint:

Mistä minä ammennan sen ylpeyden? Sehän se juuri onkin ongelma :) Yritän kovasti opetella rakastamaan itseäni ihan varauksetta, mutta joskus siihen tarvitsisi hieman apua, esim. just siltä omalta mieheltä...

Mä en pystynyt tuohon vaikka olin vartaloltani todella hoikka ja urheilullinen :/ . Enkä vieläkään. Mutta todellakin voi pyöreä nainen näyttää seksikkäältä! Se on vain korvien välissä. Jos ajattelee itsestään rumasti ja on huono itsetunto, niin se näkyy, eikä näytä kauniilta

En pidä hepeneistä, mutta ilman vaatteita oman miehen läsnäolleessa voin kyllä vähän keikistellä. Ja olen isokokoinen! Muulloin ehkä ahdistunkin ulkonäöstäni, mutta miehen kanssa en. Aina olen ollut samanlainen, joten kyllä se tiesi, mitä sai minut naidessaan.

Täällä kokoa 50-52.

Tuo, että tunteeko olonsa seksikkääksi sen oman puolison edessä, on niin paljon kiinni sen oman puolison kommenteista ulkonäköön viitaten. On ollut aika, jolloin laihduin 10 kiloa (siis vielä 3 numeroinen luku kuitenkin) ja kun mies sitä jaksoi hehkuttaa ja uutta kaventunutta uumaani kehua, johan tuntui olokin seksikkäältä! Ostinkin sillon paljon seksikkäitä alusvaatteita (KappAhl, Lindex, Seppälä) ja niillä sai kyllä alakertaan toimintaa, kummallakin.

Mutta nyt taas painoni noustua, ja vaikka se 10 kiloa tässä ruhossa ei paljoa näy, niin se tuntuu kyllä. Ja nyt kun imetin toisen mukulan, menetin myös tissini. Se kait kolisee ylpeydessä eniten... Itse en koe enää olevani seksikäs ja en tunne oloani hyväksi tässä painossa. Päätinkin tässä, että ottaapa se kuinka kauan tahansa, niin haluan sen 10 kiloa pois. Enemmänkin olisi toki mukava, mutta 15 vuoden laihdutuskokemuksesta tiedän, että silloin täytyisi myydä jo sielu eniten tarjoavalle...

Nyt satsaankin suhteellisen anteliaisiin T-paitoihin, hyvin istuviin farkkuihin ja seksikkäisiin kenkiin. Naamaan siisti maali, ja hieman koristeita korviin ja ranteisiin, niin johan on taas eri mieli. Ja korkkareilla kannattaa tosiaan opetella ensin kävelemään kunnolla, ennen kuin tekee julkisen esiintulon. Siitä on erotiikka kaukana, jos on gonzo-korot, ja kulkee niillä nilkat lonksuen.

No toki voin, ei vaan tule kamalan usein tehtyä. Ja koko on 56. Ja mitä olen kavereiden kanssa puhunut, niin kyllä tuntuu heidänkin miehet tykkäävän heidän keikistelyistään.

Yksi kaverini taitaa olla suunnilleen kokoa 46/48, ja olin pari päivää sitten mukana ostamassa tytölle korselettiä... ja kun myöhemmin kysyin mieheltä että mitä piti ostoksesta, niin ei vastannut mitään, vaan hymisteli vaan tyytyväisen näköisenä :P

Isoja hepeneitä saa ainakin parista suomalaisesta nettikaupasta: http://www.alusvaate.fi ja http://ladyshop.fi/ Molemmissa on tosi isoja kokoja, alusvaate.fi:ssä ihan jättikokoisia... Tilasin nimittäin itselleni tämän, ja automaattisesti nappasin suurimman koon... vaan vaihtoon meni, se kun oli useamman koon liian iso. Olin ihan että :o

Alkuperäinen kirjoittaja kiltistituhma:
kanna läskis ylpeydellä ni miehelläs seisoo.
:saint:

voiko sitä paremmin sanoa!! näin meillä ja kyllä, uskallan käyttää kauniita, seksittäitä alusvaatteita ja vietellä miehen, ja siis eihän mun tarvii ku kattoo miestä, niin se on valmis ;)

Kokoa 54 olen. En tuollaisia hepeniä pistäisi päälleni, koska ovat minusta kamalia, laihankin päällä. Sen sijaan esimerkiksi kokkailen pelkkä essu päällä ja keikistelen välillä pelkissä korkkareissa tai jotain muuta vastaavaa.
Ja juu, kyllähän tuo maha tuossa roikkuu, mutta aivan sama mulle.

Olen joskus epävarmakin, mutta en kun kyse on miehestäni.
Ollaan tosi aktiivisia seksirintamalla ja hän on saanut mut uskomaan, että pitää mua viehättävänä.

Alkuperäinen kirjoittaja Villasukka:
Isoja hepeneitä saa ainakin parista suomalaisesta nettikaupasta: http://www.alusvaate.fi Molemmissa on tosi isoja kokoja, alusvaate.fi:ssä ihan jättikokoisia... Tilasin nimittäin itselleni ja automaattisesti nappasin suurimman koon... vaan vaihtoon meni, se kun oli useamman koon liian iso. Olin ihan että :o

Tuollahan (alusvaate.fi) oli aivan ihania juttuja, harmi vain kun maksavat aika paljon. Täytyy ruveta säästämään kotihoidontuesta ja ostaa joku kiva setti tuolta :) Miten muuten, pitääkö noihin olla rintava? Kun mulla ite tissit ei niin isot ole...

(piti poistella noita linkkejä kun ei anna lähettää rekisteröimättömän...)

Isoja hepeneitä saa ainakin parista suomalaisesta nettikaupasta: http://www.alusvaate.fi Molemmissa on tosi isoja kokoja, alusvaate.fi:ssä ihan jättikokoisia... Tilasin nimittäin itselleni ja automaattisesti nappasin suurimman koon... vaan vaihtoon meni, se kun oli useamman koon liian iso. Olin ihan että :o

Tuollahan (alusvaate.fi) oli aivan ihania juttuja, harmi vain kun maksavat aika paljon. Täytyy ruveta säästämään kotihoidontuesta ja ostaa joku kiva setti tuolta :) Miten muuten, pitääkö noihin olla rintava? Kun mulla ite tissit ei niin isot ole...

Mulla on DD/E-kupit, ja noissa alkkareissa missä on erikseen kupit, niin koko on yleensä ollut mulle sopiva. Niissä missä ei ole kuppeja (esim. tämän tyyliset korsetit) niin on ollut vähän ongelmaa, että tissit ei meinaa mahtua kunnolla. Aika paljon saa kyllä sitä rinnanympärystäkin viilattua, kun noissa on aika monessa nyöritys takana.

Mulla on DD/E-kupit, ja noissa alkkareissa missä on erikseen kupit, niin koko on yleensä ollut mulle sopiva. Niissä missä ei ole kuppeja, niin on ollut vähän ongelmaa, että tissit ei meinaa mahtua kunnolla. Aika paljon saa kyllä sitä rinnanympärystäkin viilattua, kun noissa on aika monessa nyöritys takana.

Mulla kun on tämmöinen c kuppi, niin voi olla että parempi sitten kattoa tuollaista kupitonta versiota :) Kiitos näistä sivuista!

Yhteistyössä