Kysymys: Tulet vastaan kun olen koirieni kanssa lenkillä...

Lapsesi haluavat silittää koiria.
Kumpaa koiraa antaisit lastesi silittää? Ts, kumpi on mielestäsi kiltimmän näköinen?

1) Bella


2) Tarmo



Ihan vain mielenkiinnosta kyselen :D

Edit, siis lupa tietenkin kysytty ja saatu :)
 
Viimeksi muokattu:
"laala"
En kumpaakaan, mutta jos välttämättä haluavat silittää, niin käskisin kysä saako niitä silittää.Ja jos saa niin sitten kumpaa tahansa kumpaa olet antanut luvan silitää.
 
Muutama vuosi sitten meitä vastaan tuli pariskunta, jolla oli samanlainen koira kuin alakuvassa. Mies kysyi meidän tytöiltä, että haluatteko silittää koiraa. Meidän nuorempi tyttö tuumi siihen, että ei haluta kun se on niin ruma.
Että luultavasti silittäisivät yläkuvan koiraa.
 
  • Tykkää
Reactions: Kumipuu ja Lex
"vieras"
En anna lasten silittää vieraita koiria. Meillä ja lähes kaikilla sukulaisilla on koira (kaikki lapsirakkaita tapauksia), silti haluan opettaa lapsille, että koira on arvaamaton eläin. Eikä tuntemattomien koiria mennä silitteleen (ei myöskään mennä jutteleen tuntemattomille aikuisille..)
 
  • Tykkää
Reactions: Leala
HippuTAR
En yleensä anna silittää vieraitten ihmisten koiria vaikka omistaja luvan antaiskin. Mutta jos vaikuttaisit ihan järkevältä ja koirat rauhallisilta ja koulutetuilta niin sais silittää kumpaa vain. Mutta koska to´llasessa pikaisessa kohtaamisessa en käytännössä pystyisi noita asioita arvioimaan niin en todennäköisesti antaisi silittää kumpaakaan.
 
No niin, sitähän minäkin.

Bella meinaan on se, mitä ei silitetä. Ainakaan äkkiseltään tutustumatta. Haukkau räksyttää kaikki ja uhattuna luulisin sen nappasevan.
Tarmo taas on kaikkien kaveri, rakastaa lapsia ja tykkää olla paijattavana, vaikkei se naama nyt kovin kaunis olekaan.

Toissa viikolla olin lenkillä niiden kanssa ja vastaan tuli +30v äiti, mukanaan kaksi lasta, olisivatkohan olleet 4v ja 6v ikäiset. Kysyivät, kuten kuuluukin, saako silittää ja minä vastasin, että juu tuota Tarmoa saa paijata, Bella ei tykkää.

Lapset silittelivät siinä muutaman sekunnin Tarmoa, kunnes tää äiti hoksaa tilanteen ja rääkäsee 100 desibelin voimakkuudella: "ÄLKÄÄ KOSKEKO SIIHEN!!!!!" :O

Minä tietenkin ajattelin heti, että lapset todella allergisia koirille tai jotain, mutta mamma puuskuttaa muutaman metrin päässä että; "älkää silittäkö sitä rumaa, sehän tappaa teidät! Silittäkää sitä nätimpää!"

Yritin mammalle sanoa, että ei, Tarmo ei tapa eikä syö ketään, Bella sen saattaapi hyvinnii tehdä.....

"Eieieieieijei, rumat koirat on tappajia, ette koske siihen!!" Tää ämmä siis huusi ihan täysillä :O

Ei voinut muuta, kun viedä pois koirat lasten luota, ettei Bella näykkäse heitä.

Ihme ihmisiä maa päällään kantaa.. :headwall:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä