Kysymys toimeentulotuesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja provo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

provo

Vieras
Eli sain tänään toimeentulotuki laput postissa ja minua ihmetyttää kun siellä on alleviivattu tämmöinen kohta

Vuokran siirto ja maksu tosite tulee näkyä tilitapahtumissa menovientinä

Asun kaupungin kerrostalossa ja maksan tämän vuokran aina pankin omilla maksukoneilla ja aina olen maksanut samalla tavalla kun ne tätit on neuvoneet minua aikanaan ja nyt ihmettelen kun tuli tuo toimeentulotukipäätös niin siinä oli tuommoinen kohta oikein paksulla alleviivattuna?
Sossu menee kiinne jo 12.00 ja sinne ei voi soittaa jos ei ole soittoaikaa.

Kiitos:) Miksiköhän ne nyt näin hankalaksi sen taas tekee:( Ennen on riittänyt että vein sen tiliotteen kun siitä näkee mihin se on mennyt ja kuitenkin asun kaupungin vuokratalossa joten helppo selvittää.

Alkuperäinen kirjoittaja provo:
Kiitos:) Miksiköhän ne nyt näin hankalaksi sen taas tekee:( Ennen on riittänyt että vein sen tiliotteen kun siitä näkee mihin se on mennyt ja kuitenkin asun kaupungin vuokratalossa joten helppo selvittää.

Joo mutta jos joutuvat itse selvittämään, niin tulee aina ylimääräistä työtä. kyse varmastikin vaan siitä, että säännöt ovat säännöt kaikille. :)

Olen ennen laittanut niin kuitin kuin tiliotteen sine ja ne sano viimeksi että pelkkä tiliote jotta on vähemmän paperia siellä ettei mene sekaisin,nyt jätin ensimmäisen kerran siis tuon kuitin pois ja nyt valitetaan:( Eli älä usko mitä sossussa sinulle sanotaan vaan tunge kaikki paperit vaikka 5 kpl sinne mukaan:(
Eli siksi tämä juttu minua hämäsi.

Yhteistyössä