Kysymys teille kellä on tallentava dvd soitin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tallentaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tallentaja

Vieras
Voiko sillä tallentaa levylle ohjelmia mitkä on digiboksilla?Meillä on digiboksi pullollaan lastenohjelmia ja haluaisin ne dvd:lle ni sais boksiin tilaa,tallentava dvd-soitin tulossa joululahjaksi:)

Meillä usb reikään tungetaan johto digiboxista.
Mutta ne on boxilla .rec tiedostoina enkä ole vielä saanut poltettua niitä DVD levylle.

Toisaalta en ole ihan haka niissä hommissa.
Mutta boxilta koneelle, tai tarkemmin sanottuna ulkoiselle kiintolevylle olen tiedostoja saanut siirrettyä.

Siis tietokone - boxi yhteydestä puhuin minä.

Mulla on telkkari, dvd-soitin ja digiboxi kaikki yhteydessä toisiinsa. Saa poltettua levylle digiboxilta. Ei muuta kuin scarttia ja antennipiuhoja vain väliin. :xmas:

Kiitos neuvoista,kokeilemallahan ne selviää,pitää ruveta säätämään niiden johtojen kanssa heti kun saa soittimen paketista,onneks mun isä on täällä jouluna jos en ite tajua niistä mitään:D

Mies tosta sanoo etteivät juttele keskenään eli ei pystyisi vaikka olisikin piuhalla kiinni toisissaan. Mut sähän voit kikkailla tiedostot koneelle ja polttaa sillä levylle? Näin täällä.

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Mies tosta sanoo etteivät juttele keskenään eli ei pystyisi vaikka olisikin piuhalla kiinni toisissaan. Mut sähän voit kikkailla tiedostot koneelle ja polttaa sillä levylle? Näin täällä.

Jaa miksi mä sitten saan poltettua dvd-soittimella digiboxilta?

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Jaa miksi mä sitten saan poltettua dvd-soittimella digiboxilta?

Olisi reilua, että se ei onnistuisi sinultakaan. ;) No, meillä on jo poistettukin digiboxista ne pari ohjelmaa, jotka olisimme halunneet muistoksi yhdelle sukulaiselle.

Yhteistyössä