Kysymys teille, jotka MEIKKAATTE JOKA PÄIVÄ...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Meikki-mamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Meikki-mamma

Vieras
Itse kun meikkaan joka päivä ihan niin "paljon", että laitan aina meikkivoiteenkin... niin kesällä on se ongelma, ettei tietenkään naamasta rusketu... Ja muualta on sitten ruskea... Ja hävettää mennä uimaan tms. missä meikit lähtee ja naama on sitten niiiiin kalpea ja eron muuhun vartaloon huomaa selvästi... Niin mites te muut...? Ettekö ikinä sitten näyttäydy ilamn meikkiä? Vai ettekö meikkaa kesällä? Joskus yritän vaikka aamupäivän olla kotipihalla ilman meikkiä ja ottaa aurinko.... mutta "pelottaa" että tulee vieraita ja näytän kauhealta meikitönnä. Ja jos pitää lähteä jonnekin, niin pitää meikata... Vaivattominta on, kun heti aamusta meikkaa ja on koko päivän hyvännäköinen. Ja jos aamupäivänkin ottaa aurinkoa, niin ei siinä ehdi ruskettua... :(

Vai onko olemassa sellaisia meikkituotteita, jotka "päästävät rusketuksen läpi" ... tai siis, että ruskettuu silti??

Miks sä käytät kesälläkin meikkivoidetta :o
Mä meikkaan päivittäin,puuteri,ripsari ja huulikiilto on käytössä,mut en mä mitään sotamaalausta itelleni tee.
Kevyt ehostus riittää mulle =)

Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Mä meikkaan päivittäin,puuteri,ripsari ja huulikiilto on käytössä,mut en mä mitään sotamaalausta itelleni tee.

Pakko käyttää, muuten näytän kauhealta... elävältä ruumiilta... :(

kevyt ehostus miullekki, kiitos. koska muutoin ei naama hengitä jos joku maski pitää vetästä päälle... ja sitte on naama ko petolinnun perse :x

Alkuperäinen kirjoittaja Meikki-mamma:

Mutta sun ihos ei saa yhtään hengitettyä sen maskin kanssa

sama vika mulla. pakko meikata, silmänaluset luonnostaan järkyttävän tummat ja kaikenlisäks vielä cuperosa iho. ja meikkivoide estää ihoa palamasta, minä kun palan todella herkästi..... eli pakko meikata.....

Mutta sun ihos ei saa yhtään hengitettyä sen maskin kanssa

mä käytän blascon meikkejä, ja sitä ei paljoo tarvii kun peittää. ja se antaa ihon myös hengittää...

käy kosmetologilla ihonpuhdistuksessa! mäkin ennen käytin joka päivä meikkivoidetta mutta ihonpuhdistuksen jälkeen ei ole tarvinnut käyttää. Tosin juhliin tms. laitan meikkivoiteen. Iho on ihanan heleä ja puhdas. Etenkin kesää vasten suosittelen!

Mä meikkaan kanssa joka päivä ja oon sentääs sen verran edistynyt ettei tarvi olla meikkiä naamassa kun tulee vieraita,wuhuu !
Yritän siis ottaa kasvoihinkin väriä tulos: pari kuivaa pisamaa ja punaisia läikkiä ,jee.
Nenä vielä näyttää kauenpaa ´ruskealta kun täynnä pisamia .
Mä "rusketun" puuterin läpi vähän.

Alkuperäinen kirjoittaja Berries:
käy kosmetologilla ihonpuhdistuksessa! mäkin ennen käytin joka päivä meikkivoidetta mutta ihonpuhdistuksen jälkeen ei ole tarvinnut käyttää. Tosin juhliin tms. laitan meikkivoiteen. Iho on ihanan heleä ja puhdas. Etenkin kesää vasten suosittelen!

Hmm.. Mulla meni ihan toisinpäin..Kävin ihonpuhdistuksessa ja kamalat finnit tulivat sen jälkeen naamaan, ensi kertaa elämässäni 27 vuoden iässä. :laugh:

onpa ongelma.. rantsuun ilman meikkiä,ja jos sullon huono iho niin laita isot arskat nenälle. rannalla muutenkaan nää kunnolla toisten ihoo kun keskittyy auringon palvomiseen ja sokaistuu siitä =) myös kotona ilman meikkiä,tai varsinkin ilman meikkivoidetta ja sitten vasta kun lähdet liikkeelle niin meikkiä. käy vaikka ottaan kestoväri ripsiin ni ei tarvii laittaa sitä. ja jos joku soittaa ovikelloo niin pidä varuiksi puuteria lähellä ni saat siitä nopsaan sivastua,jos kovasti luulet sitä tarviivan.

Alkuperäinen kirjoittaja nättitähti:
onpa ongelma.. rantsuun ilman meikkiä,ja jos sullon huono iho niin laita isot arskat nenälle. rannalla muutenkaan nää kunnolla toisten ihoo kun keskittyy auringon palvomiseen ja sokaistuu siitä =) myös kotona ilman meikkiä,tai varsinkin ilman meikkivoidetta ja sitten vasta kun lähdet liikkeelle niin meikkiä. käy vaikka ottaan kestoväri ripsiin ni ei tarvii laittaa sitä. ja jos joku soittaa ovikelloo niin pidä varuiksi puuteria lähellä ni saat siitä nopsaan sivastua,jos kovasti luulet sitä tarviivan.

Arskat muuten hyvä, mutta kun pitää olla tavalliset rillit pääsää koko ajan :( On kai tämä jo ihan itsetuntokysymyskin, kun en vaan voi olla ilamn meikkivoidetta... :(

Alkuperäinen kirjoittaja Kvart över:
Alkuperäinen kirjoittaja Berries:

Hmm.. Mulla meni ihan toisinpäin..Kävin ihonpuhdistuksessa ja kamalat finnit tulivat sen jälkeen naamaan, ensi kertaa elämässäni 27 vuoden iässä. :laugh:

Aijaa...oiskohan kosmetologeissakin sitten eroa ja niiden hoitotavoissa...tai sitten johtuu ihotyypistä...vaikea sanoa. Mä kävin sellasessa jossa käytettiin Exuviance -tuotteita ja ei voi muuta kuin kehua. Otan kyllä tavaksi käydä ainakin 1-2 kertaa vuodessa.

Alkuperäinen kirjoittaja nättitähti:

Arskat muuten hyvä, mutta kun pitää olla tavalliset rillit pääsää koko ajan :( On kai tämä jo ihan itsetuntokysymyskin, kun en vaan voi olla ilamn meikkivoidetta... :(

no siltä mustakin joskus tuntui. mutta muista että aurinko tekee hyvääkin iholle. tietyissä määrin. aurinkolaseja saa vahvuuksillakin. rannalle mennessä ennemmin vahdataan sellasta joka on täyställingissä kun naturellia. samoin kuntosalilla..sellasille naureskellaan jolla bilemeikkinaamassa. (ja tälläsiä oikeesti näkee)

Yhteistyössä