No luulisi, että jokaisessa ihmisessä olisi edes ripaus romanttisuutta, se on kuitenkin yksi tunne-elämän osa-alueAlkuperäinen kirjoittaja Valaja:Ei tunneherkkyys oo lällyä. Eikä syvällisyys ole verrattavissa romanttisuuteen tai sen puutteeseen. Herkkyys ja tunteikkuus on ihan ok ja hyvä juttu, mutta romanttisuus ei oo mulle ominaista. Jos joku tuo mulle kukkia, niin mietin itekseni, että mitä hittoa mää näillä.
Romanttisia elokuvia en vaan jaksa katsoa. Romanttiset kirjat on äärimmäisen tylsiä ja typeriä. Mussa on kai paljon miestä. Siis miehen luonnetta. Osaan kuunnella ja puhua, juoruamista en ymmärrä kuitenkaan. Olen aika suoraviivainen ihminen. Plaah. En tiiä.
Juu. On varmasti ripaus, mutta kun oli puhe nimenomaan romanttisuudesta luonteenpiirteenä. En ole romanttinen.Alkuperäinen kirjoittaja ap:No luulisi, että jokaisessa ihmisessä olisi edes ripaus romanttisuutta, se on kuitenkin yksi tunne-elämän osa-alueAlkuperäinen kirjoittaja Valaja:Ei tunneherkkyys oo lällyä. Eikä syvällisyys ole verrattavissa romanttisuuteen tai sen puutteeseen. Herkkyys ja tunteikkuus on ihan ok ja hyvä juttu, mutta romanttisuus ei oo mulle ominaista. Jos joku tuo mulle kukkia, niin mietin itekseni, että mitä hittoa mää näillä.
Romanttisia elokuvia en vaan jaksa katsoa. Romanttiset kirjat on äärimmäisen tylsiä ja typeriä. Mussa on kai paljon miestä. Siis miehen luonnetta. Osaan kuunnella ja puhua, juoruamista en ymmärrä kuitenkaan. Olen aika suoraviivainen ihminen. Plaah. En tiiä.
Mä olen sen verran romanttinen, että jos romantiikka osuu omalle kohdalleni, niin silloin se on ihan jees. Mutta en ole koskaan ollut kinnostunut muiden ihmisten romantiikasta. Jos katson telkkarista jotain yltiöromanttista elokuvaa, nukahdan luultavasti ensimmäisen 10 minuutin jälkeen nojatuoliinAlkuperäinen kirjoittaja ap:No luulisi, että jokaisessa ihmisessä olisi edes ripaus romanttisuutta, se on kuitenkin yksi tunne-elämän osa-alue
Eli olethan sä sit jonkin verran romanttinen Osa ihmisistä nauttii romantiikasta omassa suhteessaan, vaikkei romanttisista leffoista yms. piittaisikaan.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mä olen sen verran romanttinen, että jos romantiikka osuu omalle kohdalleni, niin silloin se on ihan jees. Mutta en ole koskaan ollut kinnostunut muiden ihmisten romantiikasta. Jos katson telkkarista jotain yltiöromanttista elokuvaa, nukahdan luultavasti ensimmäisen 10 minuutin jälkeen nojatuoliinAlkuperäinen kirjoittaja ap:No luulisi, että jokaisessa ihmisessä olisi edes ripaus romanttisuutta, se on kuitenkin yksi tunne-elämän osa-alue
No minusta kuvausta romanttinen ihminen ei kyllä tuosta vastaajasta voi käyttää.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Eli olethan sä sit jonkin verran romanttinen Osa ihmisistä nauttii romantiikasta omassa suhteessaan, vaikkei romanttisista leffoista yms. piittaisikaan.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mä olen sen verran romanttinen, että jos romantiikka osuu omalle kohdalleni, niin silloin se on ihan jees. Mutta en ole koskaan ollut kinnostunut muiden ihmisten romantiikasta. Jos katson telkkarista jotain yltiöromanttista elokuvaa, nukahdan luultavasti ensimmäisen 10 minuutin jälkeen nojatuoliinAlkuperäinen kirjoittaja ap:No luulisi, että jokaisessa ihmisessä olisi edes ripaus romanttisuutta, se on kuitenkin yksi tunne-elämän osa-alue