kysymys teille jolla on esim. 2 poikaa tai 2 tyttöä

oliko molemmat odotusajat samalaiset? vai oliko sulla esim. ekan kaa huonoa oloa ja sit tokan kaa ei mitään?

mietin vaan ku viimeks ku olin raskaana mulla ei ollut mitään pahoinvointia eikä mitään mutta nyt mulla on koko ajan huono olo, oksettaa ja ällöttää. Nii huvin vuoksi mietin vaan jos tää on tyttö vai poika :whistle:
 
Meillä on 2 tyttöä ja 2 poikaa, joten vastaan tähän... :D

Mulla on tyttöjä odottaessa ollut eniten pahoinvointia. Poikia odottaessa ei niinkään, ihan vähän vaan. Mutta tyttöjä oottaessa en pystynyt edes ruokakauppaan menemään, ja vessaan piti juosta jos näinkin jauhelihapaketin. :x Poikien odotusaikana on ollut enemmän sellaista etomista. Ja poikia oottaessa mulla on ollut hermot tosi tiukalla. Tyttöjä oottaessa olin paljon iloisempi.
 
Mulla kaksi poikaa ja yksi tyttö.Poikien odotusaikana ei ollut pahoinvointia,mutta närästystä alusta asti.Likan aikana kamala pahoinvointi,siitä aloinkin epäilemään raskautta,kun "vatsatauti" jatkui jo toista viikkoa. :D Pahoinvointi helpotti aikanaan.
 
Minulla kaksi poikaa ja ultran mukaan tyttö tulossa. Poikien raskaudet olivat erilaiset, mutta tämä viimeinen raskaus on kyllä ollut kaikkein erilaisin. Ihmiset, jotka eivät tiedä tämän kolmannen sukupuolta ovat sanoneet tytön tulevan koska masu on kuulemma nyt leveämpi mitä pojista...

Niin ja esikoisesta oksensin itseni tippaan asti, kuopuksesta hieman vähempi (en joutunut sairaalaan) ja tästä en ole oksentanut kertaakaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Äitti-83:
Meillä on 2 tyttöä ja 2 poikaa, joten vastaan tähän... :D

Mulla on tyttöjä odottaessa ollut eniten pahoinvointia. Poikia odottaessa ei niinkään, ihan vähän vaan. Mutta tyttöjä oottaessa en pystynyt edes ruokakauppaan menemään, ja vessaan piti juosta jos näinkin jauhelihapaketin. :x Poikien odotusaikana on ollut enemmän sellaista etomista. Ja poikia oottaessa mulla on ollut hermot tosi tiukalla. Tyttöjä oottaessa olin paljon iloisempi.
meillä myös 2kumpaakin ja mulla meni noi päinvastoin... :D
 
Meillä kaksi poikaa ja esikoista odottaesa mulla on paljon pahempi väsymys ja pahaolo alkuraskaudessa. Oli sitä kuopusta odottaessakin, muttei yhtä voimakkaana. Mahan muoto oli ihan erilainen molemmissa raskauksissa, ekassa semmonen töötti tuossa edessä ja tokassa maha oli polvissa jo kuudennella kuulla. Nyt tässä kolmannessa raskaudessa oli väsymystä ja pahaaoloa, maha ei vielä sillälailla näy, joten tästä en oo vielä viisastunu =)
 
Meillä on kaksi tyttöä, ja molemmat odotusajat olivat samanlaiset - ei mitään oireita. Mut nyt tämä kolmas raskaus.... On ihan tajutonta heikotusta, ja huonoa oloa ajoittain, saattaa tulla ihan yhtä äkkiän, mut meneekin sit nopeastikkin ohitse.
Jotenkin mulle tulee sellainen kutina, että tää olisi poika... Tiedä häntä sit. =)
 
useampia on molempia
Alkuperäinen kirjoittaja säästöpossu:
oliko molemmat odotusajat samalaiset? vai oliko sulla esim. ekan kaa huonoa oloa ja sit tokan kaa ei mitään?

mietin vaan ku viimeks ku olin raskaana mulla ei ollut mitään pahoinvointia eikä mitään mutta nyt mulla on koko ajan huono olo, oksettaa ja ällöttää. Nii huvin vuoksi mietin vaan jos tää on tyttö vai poika :whistle:
 
molemmissas oli pahoinvointia,mutta nuoremman odotuksessa se kesti rv 20 asti,jolloin sain lääkkeitä oksenteluun.siis molemmissa oksentelin,mutta toisessa oksentelin ihan jatkuvalla syötöllä.muuten kyllä oli aika samanlaisia odotuksia,ei oikeastaan mitään kummempaa kummassakaan kuin noi oksentelut.
mulla molemmissa ns.poikamaha,pysty,ei levinny sivuille.esikoisen sykkeistä sano lääkäri että varma poika :eek: niin laiskat sydänäänet,kuopuksella korkeat ja molemmat siis tyttöjä :heart: :heart: :heart:
eli eipä kai sitä sukupuolta voi oikein mistään varmaksi sanoa,ennen h-hetkeä :)
 
molemmissas oli pahoinvointia,mutta nuoremman odotuksessa se kesti rv 20 asti,jolloin sain lääkkeitä oksenteluun.siis molemmissa oksentelin,mutta toisessa oksentelin ihan jatkuvalla syötöllä.muuten kyllä oli aika samanlaisia odotuksia,ei oikeastaan mitään kummempaa kummassakaan kuin noi oksentelut.
mulla molemmissa ns.poikamaha,pysty,ei levinny sivuille.esikoisen sykkeistä sano lääkäri että varma poika :eek: niin laiskat sydänäänet,kuopuksella korkeat ja molemmat siis tyttöjä :heart: :heart: :heart:
eli eipä kai sitä sukupuolta voi oikein mistään varmaksi sanoa,ennen h-hetkeä :)
 
Meillä on kaksi poikaa ja odotukset olivat ihan erillaiset. Kummastakin oksentelin, mutta esikosta oksensin aina aamuisin ja iltaisin ja esim.kahvinhaju teki pahaa. Kuopuksesta oksentelin 24h vuorokaudessa, ihan mihin aikaan vaan. Hajut ei ällöttäneet. Esikoisesta oksentelu kesti tosi pitkälle, kuin myös kuopuksesta, mutta kuopuksesta oli sen lisäksi jatkuva pahaolo! Esikosta tuli viiva mahaan, kuopuksesta ei. Kuopuksen kohdalla minua myös supisteli kovasti, oli rytmihäiriöitä, raskauden alussa järkyttävää mahakipua, närästystä,selkäkipua, ei väsymystä (esikosta taas nukuin jatkuvasti). Esikosta tein töitä vielä 4 päivää ennen synnytystä, kun taas kuopuksesta jouduin jo hyvin varhaisessa vaiheessa sairaslomalle.

Aivan erillaiset raskaudet mielestäni ja kaksi poikaa on. Siksi en enää usko, että noilla oireilla ois merkitystä sukupuolen kanssa :D
 

Yhteistyössä