Kysymys teille joille on ennustettu 3,5-kiloista n. 50cm vauvaa

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
JONSERED Karhunkantaja
[QUOTE="vieras";24145438]Eiköhän tuo 3,5 kg:n arvio ole sellainen "perusheitto". Ainakin siltä tuntuu.:/[/QUOTE]

Ainakin siihen aikaan, kun vielä harrastin lisääntymistä oli 3,5 kg keskiarvo.

äitikkäläinen
meni kans vikaan arvio, ensin arvio oli 3,5 kg, sitten loppumetreillä neuvolassa sanottiin että sieltä onkin tulossa 4,5 kg vauva! Olin kauhuissani, poika syntyi 40+4 vkolla ja painoa oli 4035 kg, pituutta 51,5 cm ja synnytys oli paljon helpompi kuin tuplien jotka syntyivät pari kk:tta ennakkoon ja painoivat 1,8 kg kappale, ei se paino aina sitä määrittele näköjään kuinka ns vaikea tai rankka synnytys on,

onnea synnytykseen!

"mammeli"
enpä oo noihin arvioihin luottanu sen jälkeen ku arvion mukaan piti olla la:na noin 3.5-3,7kg (vauvan kasvua seurattiin tiiviisti tietyistä syistä), no 38+5 synty 4240g ja 52cm :D

Esikoista arvioitiin 34 viikolla 3,5kg,syntyi 34+2 mitoilla 3750g ja 50cm.
Kakkosesta povattiin 4kiloista 34 viikolla,syntyi 34+4 mitoilla 4160g ja 52cm.
Kolmosesta arvioitiin 36 viikolla 3,6kg,syntyi 36+3 mitoilla 3440g ja 49cm.

"jossu"
päivää ennen synnytystä ultrattu (kunnollinen ultra ja ultraaja) ja ennustettu osui lähes grammalleen oikein. muut lapset on mahan päältä arvioitu, kaikki korkeintaan 3,5-kiloisiksi. muut ovat olleet n.3,6kg, yksi 4,8kg ja 55cm. eli mulla ei ole mitään taikaa tuosta, jos mahan päältä arvioidaan vauvan kokoa, lapsi uppoaa johonkin tuonne mun sisälle, eikä tunnun päälle päin niin isolta kuin oikeasti on.

Yhteistyössä