Kysymys teille, joilla on lapsia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Akaatti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Akaatti

Aktiivinen jäsen
18.03.2011
13 427
6
38
Oletteko säästäneet lastenne irronneet maitohampaat? Minä ajattelin säästää jos joskus lapsia saan. Itselläni on ainakin yksi oma maitohammas säästössä tai ainakin oli, kunhan vaan muistaisin missä se nyt olikaan.

Meilläkin on esikon hampaat tallessa. Kuopukselta on irronnut vasta yksi hammas ja vahingossa nielaisi sen :D Itkuhan siinä pääsi, kun hammaskeijua oli niin odotettu.

No joo, kun esikoinen sai kastelahjaksi sellaisen hammasrasian :laugh: niin piti sitten laittaa ne sinne. Toiselle tuli sellainen tina-nokkamuki, joten hänen hampaat sinne. :D Kolmannella ja neljännellä on soittorasiat, että joskus hamassa tulevaisuudessa vissiin niihin laitetaan purukalustoa talteen :D

Joo tallessa on ne kaksi ekaa mitkä on lähtenyt, ne numeroituna pussukassa teipillä kiinni ja päivämäärät mukana milloin lähtivät. Jep, ainoa lapsi on ja ainoaksi meille on jäänytkin eli ilo irti ihan kaikesta, kun vain kerran ne koetaan.

Mun hampaat oli säästetty, mutta kotoa muuttaessani ehdotin äidille että heitettäisiin ne pois kun näyttivät miusta epämiellyttävälle. Omien lasten hampaat olen vaihtanut kolikkoon ja sitten heittänyt roskiin :) jotenkin en tykkää ajatuksesta alkaa säästellä ihmisen luita.

Yhteistyössä