Kysymys teille joilla ollut vahinkoraskaus! Miten, MITEN!!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyhmtyhmä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tyhmtyhmä

Vieras
Mä olen yrittänyt syödä pillereitä epäsäännöllisesti, unohdellut niitä ja nyt mulla on se niiiin epäluotettavaksi kehuttu kuparikierukka, mutta ei....vahinkoa ei satu!

Ja en yritä petkuttaa miestäni vaan itseäni. Meillä olis näin yhden lapsen kanssa, minun töissä käydessä taloudellinen tilanne aivan loistava. Jos jäisin äippälomalle ja hoitovapaalle niin tiukoilla oltais. Ja raskausaika oli ihan järkky kokemus.. Tahallaan en sellasta tilannetta halua, mutta vahingollehan ei mitään mahtaisi? ;)

se kuparikierukka saattaa vahingossa lähteä samalla, kun vedät tamponin pois, narut jää kiinni tampikseen ;)
Tai ihka rehellisesti voisit mennä ja otattaa sen kierukan pois ja myöntää miehelle, että nyt haluuta vauvan ja thats it!

No miehen kans kyllä ollaan puhuttu asiast ja molemmat haluais toisen lapsen, mutta minä olen niin hullu realisti, että mun mielestä se ei olis järkevää. Kuulostaa vielä hullummalta näin kirjotettuna :D

Heh, eli te haluatte lapsen, mut sun mielestä se ei ole järkevää mut silti toivot vahinkoo? :p Jätä se ehkäisy pois vaan ihan rehellisesti.. :D Ei niitä "vahinkoja" ihan noin vaan tapahdu, on se niin tuuristaan kiinni..

No eihän se nyt mikään vahinko ole jos sitä suunnittelet! Jos tällä hetkellä tuntuu ettei kannata lasta tehdä niin älä tee, tee sitten muutaman vuoden päästä jos elämän tilanne on parempi.

Mä en kanssa oikein ymmärtänyt että miksi se vahinko pitäisi tarkoituksella tapahtua jos et ole miestä mitenkään huijaamassa.. Siis hän tietää ja haluaa lapsen mutta sä et ihan kuitenkaan ja vahinko olis parempi, vai? Jos sä ihan avoimesti puhuisit sen miehesi kanssa ja joko käytätte ehkäisyä tai jätätte sen pois :)

Heh, eli te haluatte lapsen, mut sun mielestä se ei ole järkevää mut silti toivot vahinkoo? :p Jätä se ehkäisy pois vaan ihan rehellisesti.. :D Ei niitä "vahinkoja" ihan noin vaan tapahdu, on se niin tuuristaan kiinni..

Ja eiks se muutenkin murphyn lakikirjan mukaan mene niin, että silloin kun se ei oikeasti sopisi kuvioon, vahinko kyllä tapahtuu, mutta jos sitä toivoo, turha kuvitellakaan :D

Yhteistyössä