Kysymys teille joiden muksujen koulussa käytössä Wilma

• Viestiketjun aloittaja "akka"
  • Ensimmäinen viesti
"akka"
Toimiiko se teillä hyvin ja pääsettekö kirjautumaan sinne aina eka kerralla helposti?
Mä en meinaa koskaan päästä sinne kirjautuun ja ihme kikkailuja pitää käyttää että viimein onnistuu,suoralla linkillä ei pääse ikinä.
Tuntuu että tää on vielä paskempi kun se elmeri oli.

"akka"
Joo muuten se on oikein hyvä ja selkeä,sen jälkeen kun sinne on päässyt miljoonan yrittämisen jälkeen.Jätin sinne jo viestiä missä mahtaa olla vika kun ei meinaa päästää vierailulle.

"vieras"
Ei ole ollut ongelmia kirjaantumisen kanssa, mitä nyt joskus, kun syötän ensin väärän salasanan :D
Menen aina suoraan wilman osoitteen kirjautumissivulle.

Ainoa mitä valittaisin on se, että kaikki aktiivisuus ja unohtamismerkinnät löytyy poissaolojen alta. Ei niitä ihan ensimmäisenä sieltä osaa etsiä.

"mä"
[QUOTE="vieras";24818486]Ei ole ollut ongelmia kirjaantumisen kanssa, mitä nyt joskus, kun syötän ensin väärän salasanan :D
Menen aina suoraan wilman osoitteen kirjautumissivulle.

Ainoa mitä valittaisin on se, että kaikki aktiivisuus ja unohtamismerkinnät löytyy poissaolojen alta. Ei niitä ihan ensimmäisenä sieltä osaa etsiä.[/QUOTE]

Sama vika :(
Onkohan mahdollista saada kaikista merkinnöistä viestin sähköpostiin.
Erillisistä viesteistä tulee jo sähköpostina tieto mutta kun saisi vielä just poissaolomerkintöihin tulevistä merkinnöistä tiedon. Onko asetuksissa sellaista itse pistin nyt rastit joka kohtaan että viestiä saa pistää.

Yhteistyössä