Kysymys teille, joiden miehet ammatikseen/työn puolesta ajavat paljon autoa!!

Haluaako mies vapaa-ajan reissuilla tms. olla kyydissä ja rentoutua vai ajaako aina myös omat reissutkin? Tykkääkö ns. relata kyydissä?
Mä itse tykkään ihan hirveästi autolla ajamisesta ja nautin siitä lähes kelillä kuin kelillä, tuo ukko usein on jopa kehaissutkin minua keskivertoa paremmaksi naiskuskiksi :D , mutta silti.... aina kun johonkin mennään niin hän haluaa ajaa. Tai jos jostain syystä joutuu istumaan kyydissä on olevinaan niin vaikeaa ja huomaa että pitkästyy heti.
Oikeastaan ainoat kerrat kuin ajan on silloin jos mies jostain syystä humalassa tai krapulassa :kieh: , muuten on aina ratissa.
Työkseen ajaa yhdistelmää kiitettävällä viikkotuntimäärällä ja silti haluaa aina itse olla ratissa myös vapaalla.

Joo,meilläkin mies ennen ajo rekkaa,välillä taksia ja nyt huoltomiehenä ympäri kaupunkia ja aika lailla automaattisesti se hyppää rattiin jos jonnekin lähdetään. Paitsi tossa vuoden alussa mä sain ajaa KOKO matkan Tampereelle ihan ite (460km) :D

A shadieeyah
no meillä ei oo muuta mahollisuutta kun et mies ajaa (mulla ei oo ajokorttia)..
Mut ois kyllä mielellään kyydissä jos mulla vaan ois kortti ja vapaalla mentäis johki.

(mies on tällä hetkellä työharjottelussa pk-seudulla ja ajelee bussia..valmistuu kuskiksi helmikuussa ja sen jälkeen töihin)

Zoe-F
Mie ajan aina. Pääosin kun käytetäänkin mun autoa, mutta ne harvat kerrat kun miehen auto käytössä niin minä ajan. Mutta joskus, jos mies vaikka lainaa mun autoa, niin mä en vaan osaa olla hiljaa. Pitää muistuttaa ettei keskuslukko aina toimi ja varottaa että kepin nuppi jää käteen yms. Varmasti tietää nää kaikki. Ja oikeesti, mun on pakko purra nyrkkiä miehen kyydissä, ei se huonosti aja, mutta aina mä jostain voisin vähän valittaa :D
Mies ajo ennen paljon. Mutta nykyään käy töissä fillarilla.
Itte ajan vuodessa noin 60 000.

Carlos74
Antaisin kyllä vaimon ajaa, mutta se ei vaan osaa :LOL: :LOL: :LOL: , no ei vaan kyllä se osaa ja ajaakin. Mä kyllä tykkään välillä istua pelkääjän paikalla ja relata ;) . Niin ja siis ajan arjet rekkaa, joten vapaalla ja lomilla ei niin hirveesti ajohaluja enää ole.

Yhteistyössä