kysymys teillä, joilla itellä posliini ja tyttäriä

  • Viestiketjun aloittaja vai mitä
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja yönlapsi:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Se on etupylly! :attn: :xmas:
Etupylly. Vähän sama juttu kuin takatukka? Eli perskarvat.
Etupylly on näitä legendaarisia palstasanoja. Hurjimmat huhut kyllä kertoo, että joku on kuullut tuon sanan ihan irl. :xmas:
Apua, ei kai :eek:
Aika kamalaa kun saa pelätä jos törmää tuohon sanaan irl. :| Mä en varmaan enää uskalla mennä uimahalliin.
No niin, muakin alkoi jo hirvittämään...
Minä olen ihan oikeasti kuullut tuon sanan ihan irl. Olin n. 5 -vuotiaana sairaalassa tutkittavana sydämen sivuäänen takia. Hoitaja käytti mut suihkussa ja sanoi, että pitää pestä pylly. No minä reippaana tyttönä yritin pestä takapuoltani, mutta hoitaja sanoikin, että etupylly ensin ja suuntasi suihkua etupuolelle. En ollut koskaan ennen kuullut moista sanaa ja minulle tuli tunne, että siinä pimpissä on jotakin hävettävää. Sen verran hämmentävä kokemus oli, että muistan sen tosiaan vieläkin.
Luulisi, että enemmän siinä pyllyssä on hävettävää, kun sieltä tulee kakkakin. Pimpistä tulee sentään vauvoja :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Alkuperäinen kirjoittaja SeOlinMinä:
Mie olen pedofiili kun tykkään että mies ajelee alapäänsä :xmas:
Mikäs mä sit olen kun tykkään et mies on karvainen, mutta haluan, että munat on karvattomat, kun niitä on sit helpompi imeskellä?
Sä olet eläinrakas.
Niin olenkin :D Ja liharakas :LOL:
Kuka sitä soijaa haluaasi kun aitoakin voi saada!
Niinpä :D
 
minä en ole kysynyt mieheltä haluaisko se että mul
Tykkään sheivata ihan itseni vuoksi.Tyttäreni alapäätä mieheni ei näe koska tyttäreni asuu jo omillaan.Omien teini-ikäisten tyttäriensä alapäitä tuo ei myöskään ole koskaan vilkuillut vaan lienee ne nähnyt kun niitä pikkulapsina on pessyt.Villi veikkaus että aloittajan mieli on sairas,normaaliälyinen ei sekoita pikkulasten ja aikuisten naisten alapäitä samaaan tarkoitukseen.
 
miehet jotka kaljuuntuu aikaisemmin
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Mäkään en tykkää kaljupäisistä miehistä varmaan just sen takia, kun ne näyttää vauvoilta.
omaavat tutkimusten mukaan paremman stondiksen.Siksi olenkin varmaan alitajuntaisesti valinnut kaljuuntuvan miehen :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
silti minusta on oksettavaa sellaiset miehet, jotka tykkää kokonaan paljaasta. koska sittenhän se on tosiaan sama tykätä siitä tyttären paljaastakin? yrjö.
Siis onko joku oikeesti noin yksinkertainen, vai feikkaako vaan? :D

Sinun ja tyttäresi välinen ero miehesi mielessä on ainoastaan se, että sulla on karvat ja tytöllä ei? Miten uskallat olla tuollaisen ukon kanssa :eek:
 
ap
no minkä takia AIKUINEN mies, joka on hetero, tykkäisi paljaasta lapsen alapäästä, joka nyt sattuu sitten olemaan ajellulla naisella? yhdeltäkään mieheltä en ole kysyttäessä saanut tähän vastausta ja heidän mielestään karvoja pitää olla. siistiä toki saa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
no minkä takia AIKUINEN mies, joka on hetero, tykkäisi paljaasta lapsen alapäästä, joka nyt sattuu sitten olemaan ajellulla naisella? yhdeltäkään mieheltä en ole kysyttäessä saanut tähän vastausta ja heidän mielestään karvoja pitää olla. siistiä toki saa.
Ooksä moneltakin mieheltä kysynyt...?

Esim. suuseksin antaminen on varmasti paljon hauskempaa miehelle, kun ei oo karvoja tortussa.

Aikuisen naisen ajeltu alapää EI ole lapsen alapää, se nyt on selvää kaikille täysjärkisille.
 
alfa
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
no minkä takia AIKUINEN mies, joka on hetero, tykkäisi paljaasta lapsen alapäästä, joka nyt sattuu sitten olemaan ajellulla naisella? yhdeltäkään mieheltä en ole kysyttäessä saanut tähän vastausta ja heidän mielestään karvoja pitää olla. siistiä toki saa.
Miehenä sanon että mukavampi sitä karvatonta on nuolla kuin että saa nyppiä karvoja suusta jatkuvasti. iso no no karvoille yök.
 
gddd
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
no minkä takia AIKUINEN mies, joka on hetero, tykkäisi paljaasta lapsen alapäästä, joka nyt sattuu sitten olemaan ajellulla naisella? yhdeltäkään mieheltä en ole kysyttäessä saanut tähän vastausta ja heidän mielestään karvoja pitää olla. siistiä toki saa.
Voi joo, näyttääkin vissii aikuisen naisen keho samalta kuin pikkutytön.

Taidat olla vaan niin valas, ettet yletä edes sheivaamaan. Se sua vituttaa :heart:
 
Tasku Venus
Alkuperäinen kirjoittaja miehet jotka kaljuuntuu aikaisemmin :
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Mäkään en tykkää kaljupäisistä miehistä varmaan just sen takia, kun ne näyttää vauvoilta.
omaavat tutkimusten mukaan paremman stondiksen.Siksi olenkin varmaan alitajuntaisesti valinnut kaljuuntuvan miehen :p
Niinkö? Minäkin olen sitten alitajuntaisesti valinnut kaljun miehen. :D Tai sitten olen vaan pedofiili. :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tasku Venus:
Alkuperäinen kirjoittaja miehet jotka kaljuuntuu aikaisemmin :
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Mäkään en tykkää kaljupäisistä miehistä varmaan just sen takia, kun ne näyttää vauvoilta.
omaavat tutkimusten mukaan paremman stondiksen.Siksi olenkin varmaan alitajuntaisesti valinnut kaljuuntuvan miehen :p
Niinkö? Minäkin olen sitten alitajuntaisesti valinnut kaljun miehen. :D Tai sitten olen vaan pedofiili. :(
Mulla ei ole tarvetta kaljuun mieheen kovan kikkelin takia, koska mä olen tarpeeksi kiihottava.
 
se sama
Alkuperäinen kirjoittaja Tasku Venus:
Alkuperäinen kirjoittaja miehet jotka kaljuuntuu aikaisemmin :
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Mäkään en tykkää kaljupäisistä miehistä varmaan just sen takia, kun ne näyttää vauvoilta.
omaavat tutkimusten mukaan paremman stondiksen.Siksi olenkin varmaan alitajuntaisesti valinnut kaljuuntuvan miehen :p
Niinkö? Minäkin olen sitten alitajuntaisesti valinnut kaljun miehen. :D Tai sitten olen vaan pedofiili. :(
Mä oklen kyllä umpihomo,tunnjustan,tykkään vain kikkeleistä,siinäkin kranttu kun jämähtänyt tuohon yhteen ja samaan :D
 
g
eikös ap ymmärrä sellaista pikku seikkaa että oli miehen tyttärellä ja vaimolla ihan samanlainen pimppi niin se tyttären toosa tuskin sitä kiihottaa kun se on sen OMA LAPSI!!! (Jos normaalista miehestä puhutaan, toki on poikkeuksia,mutta niillä taitaa viirata päässä muutenkin)
 

Yhteistyössä