Kysymys teestä

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Oletko maistanut Twinings Infuso -yrttiteetä ja mitä sorttia? Onko hyvää ja suositteletko? Meidän kaupassa on rasperry-pomegranate, vaal.pun. paketteja kaupan. Mietin ottaisinko sellaisen. Siinä on hibiskusta ja noita kahta mausteena. En ole koskaan maistanut granaattiomenaa, siksi epäröin. Saa kirjoittaa kokemuksista. Onko hyvä makuelämys? Sopiiko iltateeksi? Vai kannattaako ottaa jotain muuta, mitä?

Tässä joitain esimerkkejä:
 
vierailija
Olen maistanut aiemmin Teekanne -merkin yrttiteetä. Monta eri pakkausta ja makua on kokeiltu, ja aika laihaa oli. Nordqvistin muumi- ja yrttiteessä ei ole kunnollinen teen maku, ne on hirveän kitkerän makuisia. Varmaan jotain jämälajiketta... hienossa pakkauksessa ja kalliiseen hintaan :(
-ap
 
vierailija
Mutta ne ei sovi iltaan, koska niissä on kofeiinia Etsin nimenomaan ilta/yöteetä.
Clipperin lakritsitee on aivan ihanaa! Muutenkin clipperillä on mielestäni ehdottomasti parhaat kofeiinittomat teemaut, esim blackcurrant (mustaherukka) ja wild berry on kanssa tosi hyviä. Itse en pidä rooibos teestä, mutta jos tykkää niin sitäkin saa nykyään monessa eri maussa.
 
Clipperin lakritsitee on aivan ihanaa! Muutenkin clipperillä on mielestäni ehdottomasti parhaat kofeiinittomat teemaut, esim blackcurrant (mustaherukka) ja wild berry on kanssa tosi hyviä. Itse en pidä rooibos teestä, mutta jos tykkää niin sitäkin saa nykyään monessa eri maussa.
Mä en kestä... minusta lakritsitee on ehkä kamalinta ikinä!!!

Yrttipajalla on aivan ihana valikoima erilaisia yrttiteitä (vai yrttiteetä?). Suosittelen. Myös ruusunjuurirouhetta kannattaa kokeilla.
 

Yhteistyössä