Kysymys: Saunassa käynnistä, aikuinen+lapsi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

...

Vieras
Minkä ikäisenä eri sukupuolta oleva lapsi ei ole enää halunnut kanssasi saunaan?

Tai minkä ikäisen lapsen kanssa aikuinen ei ole enää halunnut eri sukupuolta olevan lapsen kanssa saunaan yhtäaikaa?

Mietin tuossa kun saunassa kävin ja itselläni ei vielä sellainen ole ollut ajankohtaista.

mä kans yks päivä mietin samaa. että millon pojalla jää elin-ikäinen muistijälki äitistä alastomana :D mä muistan kun mun äiti ei enää tullu mun kans saunaan kun murrosikä alkoi, olin tosi loukkaantunut...ajattelin että oman tyttäreni kanssa kyllä saunon niin pitkään yhdessä kun hän vaan tahtoo, mutta poika pitää vissiin joskus päästää vaan isänsä kanssa....

Mulla kaksi tyttöä, joten saunon kyllä itse heidän kanssaan niin kauan kun haluavat, musta saunassa on tylsää yksin! 12-vuotias ei kyllä pahemmin enää isänsä kanssa sauno, kesällä joskus käytiin koko perhe yhdessä. Eikä tuo mieskään välttämättä halua isomman tytön kanssa enää saunaan mennä, tyttö menee sitten yksin tai mun ja siskon kanssa.

mä saunoin 10vuotiaaks isän kanssa mut sen jälkeen musta alkoi tuntua kiusalliselta ja rupesin saunoo yksin. Oon muutenkin ujomman puoleinen joten vielä aikuisenakin meen mieluiten yksin kuin porukalla saunaan edes tyttöjen kesken.

Meillä 11- vuotias poika tulee vielä meidän vanhempien kanssa saunaan, tai tuli siis ainakin kesällä, kun mökillä saunottiin. Kotona saunotaan tosi harvoin kun tuossa sähkökiukaassa on niin kuiva löyly...ja sinne poika menee yleensä isän kanssa ja minä nuorimmaisen kanssa, kun on niin onnettoman pieni koppi.

Yhteistyössä