Kysymys polttareista tietäville

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "a p"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"a p"

Vieras
En ole koskaan ollut polttareissa. Sain tänään kutsun polttareille, sulhanen on miespuolinen harrastuskaverini. En tiedä onko muita naisia kutsuttu, tiedän että ainakin 5-6 miestä on kutsuttu.

Mutta olen luullut että miesten polttareissa on yleensä miehiä, ja naisten polttareissa naisia? Voinko esim. ainoana naisena mennä sulhasen polttareihin? Käsittääkseni miesten polttareissa tehdään yleensä aika "miehisiä" juttuja.

Vai olenko käsittänyt ihan väärin?

No mä olen kyllä ollut nais-mies-jakauman suhteen ihan samassa käsityksessä. En ole ikinä saanut kutsua miespuolisen henkilön polttareihin.

(Mutta tyttäreni on luvannut olla parhaan kaverinsa bestman, paras kaveri on miespuolinen. Saa nähdä miten hän sitten aikanaan polttarit järjestää...)

Joo eli ihan oikein olen tainnut käsittää. En ole ainakaan kaupungilla koskaan nähnyt polttariporukoita jossa olisi kumpaakin sukupuolta, aina pelkkiä naisia tai miehiä.

Itse olen ollut kaksissakin polttareissa siis naisena miehen polttareissa. Meitä tosin oli muitakin naisia, kun ollaan tiivis kaveriporukka, johon kuuluu kumpaakin sukupuolta. Osa ohjelmasta on hyvinkin miehistä, mutta syöminen ja erilaiset urheilu aktiviteetit sopivat kummallekin sukupuolelle. Saunassa miehet on saanut käydä keskenään, vaikka muuten ollaan harrastettu sekasaunomista. Lähde vaan rohkeasti mukaan, on luultavasti sullekin ikimuistoinen kokemus.

[QUOTE="a p";26265717]En ole koskaan ollut polttareissa. Sain tänään kutsun polttareille, sulhanen on miespuolinen harrastuskaverini. En tiedä onko muita naisia kutsuttu, tiedän että ainakin 5-6 miestä on kutsuttu.

Mutta olen luullut että miesten polttareissa on yleensä miehiä, ja naisten polttareissa naisia? Voinko esim. ainoana naisena mennä sulhasen polttareihin? Käsittääkseni miesten polttareissa tehdään yleensä aika "miehisiä" juttuja.

Vai olenko käsittänyt ihan väärin?[/QUOTE]

ainoa selitys näin erikoiseen kutsuun on se, että bestman on kuolettavasti ihastunut sinuun ja kieltäynyt järjestämästä polttareita jos ei saa kutsua sinua

Yhteistyössä