P
pipa
Vieras
Puhuin tyttäreni kanssa puhelimessa ja hän onnistui nyt järkyttämään mua. Hän on nyt jo parinkymmenen mutta todella nuoresta asti hän on ollut poliittisesti "aktiivinen" ja jo lapsena ilmoitti että isona hänestä tulee kansanedustaja. Nyt hän sitten ilmoitti että menee tämä vasemmistoliitto hyllylle hänen osaltaan ja hän aikoo miettiä nyt tarkkaan, onko vasemmisto hänelle se oikea puolue. Aloin itsekin nyt sitten miettiä omaa puoluevalintaani, joka tulee vain sieltä että koko sukuni (tytärtäni lukuunottamatta) kannattaa SDP:tä.
Onko SDP oikea puolue minulle?
1. Olen vähätuloinen.
2. Kierrätän, osallistun keräyksiin joissa kerätään rahaa esim itämerelle. Luonto on tärkeä.
4. Kannatan kotimaisuutta!!
5. Mielestäni kaikki maahanmuuttajat voisi potkia pois (tai ainakaan ei enää yhtään saisi päästää tänne)
Haluan painottaa että vihreät aatteet ovat mulle tärkeitä, mutta vihreiden maahanmuuttopolittiikka ei ole minusta hyvä, eli onko jotain puoluetta jolla olisi tiukka kanta maahanmuuttopolitiikkaan, mutta muuten olisi vihreiden aatteiden kannalla?
Onko SDP oikea puolue minulle?
1. Olen vähätuloinen.
2. Kierrätän, osallistun keräyksiin joissa kerätään rahaa esim itämerelle. Luonto on tärkeä.
4. Kannatan kotimaisuutta!!
5. Mielestäni kaikki maahanmuuttajat voisi potkia pois (tai ainakaan ei enää yhtään saisi päästää tänne)
Haluan painottaa että vihreät aatteet ovat mulle tärkeitä, mutta vihreiden maahanmuuttopolittiikka ei ole minusta hyvä, eli onko jotain puoluetta jolla olisi tiukka kanta maahanmuuttopolitiikkaan, mutta muuten olisi vihreiden aatteiden kannalla?